Яке масло краще залити на зиму в двигун

Яке масло краще залити на зиму в двигун
Яке масло краще залити на зиму в двигун
Яке масло краще залити на зиму в двигун

Продовжуючи вже можна сказати цикл статтів на нашому сайті про моторне масло, треба розглянути і ще одну з можливих тем, а саме про сезонності застосування масла. Як всім відомо наш рік складається з різних сезонів, то купить моторное масло в магазине Активан до початку сильних морозів буде хорошою їдеєю . Найбільш цікавими в даному випадку для розгляду будуть сезони з критичними показниками температур, тобто літо і зима. Так ось про літо ми поговоримо окремо, а в даній статті торкнемося питання застосування масла в холодний період року, тобто взимку.

 Отже, зима. Ще раз скажемо банальну фразу про те, що взимку холодно, а значить наш двигун змушений запускатися при низьких, іноді екстремально низьких температурах. Перш за все проблема холодного запуску двигуна це забезпечення змащення деталей. Адже в цьому випадку вона настільки загустіває, що, по-перше, її важко провернути стартеру, по-друге, вона просто не розтікається по поверхнях і не всмоктується насосом системи мастила. Наслідком цього є надмірний знос стартера, а також робота двигуна «на суху». Принаймні в перші секунди, хвилини роботи двигуна, до тих пір поки масло не стане рідким, тобто його в’язкість не зменшиться до того стану, щоб нормально поширюватися по системі змащення.

Тепер, коли ми розібралися зі слідством, треба визначитися з першопричинами. Тут логіка саме така, немов в добре заплутаному детективі. Благо, що умовиводи тут не потрібні такі глибокі … Дійсно, все просто! Для того щоб масло не збільшувало крутний момент на маховику при пуску двигуна, а також при початку холодного запуску добре всмоктувалась насосом і омивало деталі, воно повинно бути рідким!

Найкраще масло для низьких температур це 0W в крайньому випадку 5W.

Вибір 0W або 5W є своєрідним пошуком оптимального рішення, що буде дешево і прагматично, тобто знову вибору співвідношення ціна – якість. Також тут є ще одне але, це те, що у масел 0W є і друга цифра, яка вказує на кінематичну в’язкість при 100 градусах Цельсія, тобто в’язкість масла для робочої температури двигуна. Зазвичай це цифра 20, тобто виходить 0W20.

Тут треба розуміти наступне, що не всі двигуни можуть працювати з таким маслом. Зазвичай це старі мотори по конструкції або з значним ресурсом застосування, або дизельні. Тут треба дивитися рекомендації до застосування масла в двигуні. Тобто вийде наступна ситуація … Двигун заведеться легко, при цьому буде забезпечуватися нормальне змащування всіх його компонентів. Але коли масло розігріється разом з двигуном до робочої температури, то ось тут вже може наступити такий момент, що тиску масла просто не вистачить для подачі в систему змащення. В результаті буде загорятися лампа низького тиску, не буде забезпечено мастило деталей.

Необхідно підібрати таке масло, яке забезпечить мінімально можливу до вживаності кінематичну в’язкість (20, 30 або 40) для робочих температур двигуна (цифра після W). При цьому нижній індекс маркування (до букви W) для холодних регіонів (північ) повинен бути однозначно 0, а ось для більш теплих регіонів 5. Тобто виходить наступні масла: 0w20, 0w30, 0w40 або 5w20, 5w30, 5w40. В крайньому випадку, це може бути цифра 10w.

Застосування масел з нижнім індексом в маркуванні 15w, 20w і 25w навіть для теплої зими, не доцільно. Так як це автоматично піднімає планку і для верхнього індексу. Тим самим збільшуючи в’язкість масла при робочих температурах, а значить, збільшуючи витрату бензину, погіршуючи динаміку машини і впливаючи на знос системи мастила.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × three =

WordPress spam blocked by CleanTalk.