Porsche зайнялося виробництвом меду

Porsche відоме своїми спортивними автомобілями, а тепер замахується і на ринок меду.

Примітно, що пасіка розташовується безпосередньо на території заводу в Лейпцігу, і там живуть близько 1,5 мільйона бджіл. Баночки з медом будуть продаватися в спеціальному магазинчику, відкритому на території виробничого комплексу. Продукт для ласунів отримав назву «Turbienchen». Ціна на баночку таких ласощів не повідомляється.

Незважаючи на те, що тільки в травні 2017 року були організовані 25 бджолиних колоній на території заводу «Порше», вони вже виробили близько 400 кілограмів смачного меду. Чого завгодно можна було очікувати від німецького автовиробника, але тільки не пробу сил в сфері отримання та реалізації солодкого меду.

Ця ініціатива є останньою поки що в цілій серії екологічних проектів Porsche Leipzig, де створено природний заповідник. Так-так, на майданчику величезного автозаводу діє заповідник! Звичайно, це може здатися дивно нам і вам, але, мабуть, настільки все добре йде з екологічною ситуацією біля цього величезного промислового об’єкта. До речі, там живуть зубри, рідкісні птахи – це тільки мала частина мешканців.

Porsche вирішила зайнятися медом, бо паразити і пестициди скорочують популяцію бджіл в Німеччині. Проблема настільки помітна стала, що їх навіть взяли під охорону Федерального закону про збереження природи.

Герд Рупп, голова правління Porsche Leipzig, сказав, що проект виявився неймовірно успішним, а тому він буде розширено в 2018 році. Подивимося, що буде в дійсності, але чомусь віримо великим босові.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

 


 

Загрузка...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

ten − eight =

WordPress spam blocked by CleanTalk.