Віддані шанувальники Lexus не оцінили новий дизайн марки

Новий дизайн Lexus, в тому числі веретеноподібна решітка радіатора, не припав до душі старим шанувальникам марки. Вони вважають, що він занадто радикальний, а нові автомобілі виглядають зухвало.

«Веретеноподібна решітка радіатора – це наша фірмова риса. І деякі з наших моделей мають більш експресивний дизайн решітки, ніж інші. Деяким нашим клієнтам, тим, які з нами з самого початку, це зовсім не до душі. Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення », – заявив віце-президент і керівник американського офісу Lexus Джефф Брекен.

За словами топ-менеджера, експресивний дизайн дозволить компанії залучити нових покупців, особливо це стосується молодої аудиторії. «Якщо середній вік власника Lexus становить 60 років, нам потрібно його знизити. Відданих шанувальників марки ми просимо залишитися з нами, але компанія буде і далі робити те, що принесе вигоду в довгостроковій перспективі », – додає Брекен.

Першою моделлю Lexus, на якій дебютував новий фірмовий стиль марки, став гібридний хетчбек CT 200h. Машину з оновленим дизайном передньої частини кузова представили в 2013 році.

Один з останніх варіантів дизайну фірмової решітки радіатора Lexus показав на концепті LF-1 Limitless. Він виконаний в новій стилістиці під назвою «розплавлена ​​катана» і демонструє, якими стануть майбутні моделі марки.

Для деяких моделей грати роблять дуже довго. Наприклад, для флагманського седана LS грати, виконана як єдина деталь з п’ятьма тисячами вигинів, промальовували на комп’ютері протягом півроку. Після цього її вручну обробляв і полірував майстер-Такумі, щоб поліпшити «естетичність відображення» кожної поверхні.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.












Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 × 5 =

WordPress spam blocked by CleanTalk.