Директор Mercedes-Benz розповів, що Китай збирає дані про споживачів з автомобілів

Директор Mercedes-Benz розповів, що китайські компанії збирають дані про водіїв і хочуть продавати інформацію. 

Виступаючи минулого тижня, директор стратегії Mercedes-Benz Клаус Елерс розповів, що до нього звернулася китайська компанія, яка пропонує продавати профілі поведінки споживачів усіх водіїв Mercedes в країні.

Елерс повідомляє, що компанія, про яку йде мова, об’єднує дані про рух з державними даними, до яких у неї був доступ. Директор не надав більше подробиць про те, які саме дані були у компанії, але QZ пропонує, що інформація могла надати автовиробникові уявлення про те, скільки людина хоче витратити на транспортний засіб, наприклад. Точно так же, якщо власник Mercedes часто їздить швидко, бренд може спробувати продати їм більш потужний автомобіль.

На цьому вони не зупиняються. Елерс каже, що йому також було запропоновано список китайських водіїв, у яких були аналогічні профілі клієнтів і звички водіння в якості нинішніх водіїв Mercedes, але вони належали іншим автомобільним брендам. Посилаючись на проблеми конфіденційності, німецький автовиробник відмовився від пропозицій.

В галузі, де автомобілі стають все більш просунутими і все більш пов’язаними з онлайн-серверами, схоже, такий тип збору даних може стати новою нормою.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

16 − eight =

WordPress spam blocked by CleanTalk.