Daewoo Lanos більше не є найпопулярнішою моделлю на вторинному ринку автомобілів України.
За підсумками 2017 року в Україну привезли 85 267 вживаних легкових автомобілів, що майже в три рази більше, ніж роком раніше. У той же час, на ринку внутрішніх перепродажів уживаних авто зафіксована стагнація, а в багатьох сегментах навіть спад. Про це свідчить аналітика AUTO-Consulting. Зокрема, за минулий рік імпорт старих авто легкого комерційного транспорту (LCV) виріс на 30% і досяг показника 26 241 одиниць.
У той же час, число перепродажів уживаних автомобілів LCV за 2017 рік скоротилося на 4%. Аналітики відзначають, що в 2017 році вперше за багато років була зафіксована ситуація, коли імпорт б / у автотранспорту (легкові і LCV) практично наздогнав продажу нових автомобілів (80271 легковиків + 7363 комерційних).
Великий потік старого імпорту вже почав викликати труднощі з реалізацією автомобілів на внутрішньому ринку. Так, у цілого ряду марок імпорт щодо “свіжих” б / у авто вже переважає над продажами бренду з існуючого парку авто в Україні. Поки, цей тренд торкнувся не всіх, але в останні місяці вже багато власників мали проблеми з продажем своїх машин в Україні.
Таким чином, завезення автомобілів з-за кордону значно гальмує перепродаж аналогічних авто. Іноді господарям доводиться демпінгувати. За даними AUTO-Consulting, Lanos вже втратив позицію самого продаваного авто на вторинному ринку в Україні і за підсумками 2017 року змістився на друге місце.
А найбільш продаваним став VW Passat, притому 4899 таких авто було імпортовано, а 9683 авто реалізовано з існуючого в Україні автопарку. Третє місце за популярністю на “вторинці” зайняла Skoda Octavia. Хороше зростання показав Renault Megane, який потіснив за популярністю Chevrolet Aveo і зайняв 8 місце.
Фото з мережі.
Наконец то прекратят народу впаривать гавно по ценам мерседеса
Чому ЗАЗ припинив виробництво Daewoo Lanos?
Все просто : Автозазом керують дибіли..