Що робити, якщо гуде гідропідсилювач керма при повороті?

Навіщо потрібен гідропідсилювач керма? Більшість автолюбителів скажуть, що з ним легше крутити кермо. Частка правди в цьому є. Крім підвищення комфорту, поліпшується маневреність, керованість, гострота рухів водія, що дуже важливо в аварійних ситуаціях. Але далеко не всякий автовласник добре знайомий з системою, а тим більше знає, що значить, якщо гуде гідропідсилювач керма при повороті. Поговоримо про несправності і можливі способи їх усунення.

Смикається кермо при повороті або проблеми ГУР

Гідропідсилювач встановлюють на машини з рульовим керуванням різного типу. Останнім часом все більше автомобілів обладнуються системами зі змінним коефіцієнтом, де ступінь посилення може бути залежним від швидкості руху. Це дозволяє домогтися високої маневреності, особливо при проходженні поворотів. Рано чи пізно всі агрегати, вузли ламаються, і треба знати, чому гуде ГУР при повороті керма. Справна система не може гудіти. Причина цього проста:

порушена циркуляція гідравлічної рідини через що створюється завихрення, ще в насос може потрапити повітря, в ньому можуть утворитися задираки. Стук також може з’явитися через високого тиску в напірної частини.

Якщо водій нехтує акуратністю при їзді по поганій дорозі, то скоро з’явиться не зовсім звичний звук гідропідсилювача при повороті керма. Найпершим симптомом несправності є стук. Стукати може тільки червяная пара або шток про корпус. Такі ознаки несправностей ГУР не можна залишати без уваги, а ще краще не допускати їх. Заїзди на «бровки», різкі прискорення, коли кермо знаходиться в крайньому положенні, збільшують навантаження на рульовий редуктор. Результат такої поведінки – з’являється гул при повороті керма. Зовні ознаки несправності гідропідсилювача можна запросто сплутати з іншими проблемами, тому потрібна більш детальна діагностика. Для початку слід замінити рідину в бачку. Якщо вона піниться, на поверхні утворюються бульбашки, то потрібен ремонт насоса. Причиною сторонніх звуків може бути зношений підшипник. Іноді, щоб знайти поломку треба повністю розібрати рульову.

Як же визначити неполадки ГУР?

Основні симптоми такі:

  • по нерівній дорозі на поворотах з’являється стукіт;
  • чується гул при повороті керма на маленькій швидкості;
  • туге кермо, що зазвичай проявляється при повороті в одну сторону.

А якщо до всього іншого підклинює кермо при повороті, то це привід звернутися до фахівців. Тепер зрозуміло, що діагностувати несправності допоможе пильна увага до поведінки рульової рейки, ретельний огляд даного елемента.

Що робити якщо гуде гідропідсилювач керма

Найпоширеніша скарга автовласників – це гуде ГУР при повороті керма на місці. Насамперед приходить думка про заміну насоса, я рекомендую магазин, де сам замовляв собі нанос. Іноді це так і є, але навіть після заміни скарги на гудіння залишаються. Ще одна поширена проблема – клинить ГУР при повороті керма. Це свідчить про втрату рухливості, «залипання» перепускного клапана насоса. Причин може бути декілька, включаючи брудну рідину, її перегрів, брак, або утримання рульового колеса в крайньому положенні більше 5-10 секунд. Якщо гуде насос гідропідсилювача керма, то усунути несправність можна. Зазвичай для цього треба повністю перебрати насос ГУР, промити вузли і замінити зношені деталі. Щоб шум гідропідсилювача при повороті керма не з’явився раптово, треба частіше заглядати в бачок і стежити за рівнем рідини. Ще одна поширена проблема – гуде гідропідсилювач керма на гарячу і на холодну, причому рівень шуму досить високий, його можна назвати навіть «вереском». Причини слід шукати в роторі з ламелями, еліпсі, подшипнику. Падають обороти при повороті керма? Треба знову ж замінити рідину. Якщо це не допомагає, то проблема в насосі. Коли при повороті керма падають обороти двигуна, то це може свідчити про неполадки регулятора холостого ходу.

Закушує гур при повороті керма або корисні поради

Гідропідсилювач керма створений для того, щоб зробити водіння комфортним, приємним і безпроблемним. Правильний догляд за цим агрегатом допоможе запобігти ряд проблем і труднощів, таких як поява нехарактерних звуків, текти, зниження продуктивності. Ось список того, що допоможе запобігти більшості перерахованих несправностей: намагатися не наїжджати на бордюрний камінь; не їздити по поганій дорозі на великій швидкості; не утримувати рульове колесо в крайньому положенні більше 5 секунд; в холодну пору року після прогріву не варто вивертати кермо і відразу виїжджати; не забувати про рівень рідини і її стані в бачку. Втім, автомобіліст не зобов’язаний знати, чому з’являються сторонні звуки, а на повороті керма гул пропадає. Але ці знання допоможуть йому швидше знайти проблему і спробувати вирішити її.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.



Загрузка...


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

17 − one =

WordPress spam blocked by CleanTalk.

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.