Функцію очищення масел від домішок виконує масляний фільтр. Так як при роботі мотор зношується, і абразивні частинки можуть допомогти двигуну зламатися. Масляний фільтр – це одна з найпоширеніших замінних частин. Адже фільтр потрібно міняти кожен 7-10 тисяч кілометрів.
На сьогоднішній день в масла додають різного роду присадки, через ці самі добавки в фільтрі залишаються зола та інші відкладення. Робимо висновок, що від роботи масляного фільтра залежить ряд служби серця автомобіля.
Замінюють фільтр разом з маслом
Дізнатися якісний фільтр чи ні, можна тільки розібравши його. Корпус фільтра зроблений з металу. Під виключення від розриву або ж від протікання фільтр повинен витримувати більший тиск ніж його робочий тиск. Гумка по колу щільно притискається до двигуна для уникнення витоку і потрапляння повітря. При покупці не якісного фільтра можливий його розрив.
При сильному морозі або ж при запуску коли масло в’язке і холодне. Ще однією важливою деталлю надійного фільтра є клапани (противодренажний і перепускний) Один клапан не дає маслу стікати в картер. Інший не дозволяє залишати мотор без масла при засміченні фільтра і закривається в міру нагрівання масла. У дорогих фільтрах ці клапани працюють надійно.