Переважна більшість скутерів, представлених на українському ринку, зроблені в Японії і Китаї. Існують ще європейські скутери, але їх зовсім небагато, а вартість їх нечувано велика. Японія зарекомендувала себе як виробник надійної і невибагливої мототехніки. Японські мопеды бу, що ввозяться в Україну, в більшості своїй, старі і зроблені на початку 90-х років, однак вік понад 20 років не заважає їм нормально працювати.
Переважна більшість з них – двотактні, повітряного охолодження. Слід зазначити, що вони були зняті з виробництва близько десяти років тому, тому купити нову «Honda Dio» або «Suzuki Address» не вийде. Останнім часом, у зв’язку з повною забороною двотактних двигунів в Японії, репліки цих моделей випускаються з чотиритактними двигунами, а старі моделі потоком ринули в країни СНГ.
В цілому, «японці» мають досить високими динамічними характеристиками, бадьоро набирають швидкість, прості й економічні, при нехитрому догляді практично вічні. Однак їм притаманний ряд недоліків: по-перше, двотактний двигун в силу особливостей конструкції має більшу гучністю і димністю ніж чотиритактний, споживає трохи більше палива. По-друге, крім палива «двотактники» споживають ще й спеціальне моторне масло, яке заливається в окремий бачок. Без масла двигун працювати не буде, а купити його можна далеко не скрізь. По-третє, дизайн більшості японських скутерів сильно застарів. Вони виглядають досить непоказно, а їх габарити і органи управління розраховані на мініатюрних азіатів, і тому розмістити на скутері пару дядечек вагою «за сотню» може не вийти. Нарешті, уживаним японським скутерів притаманні типові недоліки вживаної техніки.
Тобто краще купити японський скутер з найменшим пробігом, а також провести повну діагностику. Альтернативою японським скутерів є китайські скутери. У це важко повірити, але з початку дев’яностих китайські товари пережили приголомшливий стрибок якості. Безумовно, навіть зараз це якість особливо не вражає, однак цей недолік з лишком компенсується їх низькою вартістю і дешевими запасними частинами.
Китайські скутери оснащені чотиритактними двигунами, більш-менш ліцензійними копіями мотора HondaCub початку вісімдесятих і іншими йому подібними. Це чотиритактні двигуни з примусовим повітряним охолодженням, горизонтально розташованим циліндром, об’ємом 50, 80 або навіть 125 куб.см.
Сильна сторона моторолерів з Піднебесної полягає, перш за все, в дизайні. Помітні, яскраві кольори, зухвало незвичайний зовнішній вигляд – все це робить китайські скутери привабливими серед молодих юнаків та дівчат. Для багатьох з них скутер стає першою сходинкою на шляху до серйозних мотоциклів.