Російська інтернет-компанія «Яндекс» вирішила зайнятися перепродажем старих автомобілів. Новий для неї вид діяльності буде проходити на онлайн-майданчик «Авто.Ру».
«Представники” Яндекса “повідомили, що на пілотній стадії проекту був проданий 21 автомобіль. Поки свого шоу-руму у них немає. Коли мова йтиме про тисячі штук, “Яндекс” стане укладати договори на розміщення автомобілів з партнерськими станціями. Там потенційний покупець зможе оглянути авто. Можу сказати, що присутні на конференції дилери явно напружилися. “Яндекс” без їх посередництва зможе в лічені секунди видати покупцеві релевантну пропозицію. Вони реально можуть у дилерів відібрати цей сегмент бізнесу », – цитують директора видавничого дому« Автомобільний час » Марину Белоглядову.
Самі ж фахівці з «Яндекса» поки не розкривають подробиць новинки. Однак з джерел відомо, що у інтернет-компанії будуть такі вимоги до викуповуваним машинам: не більше двох власників по ПТС, відсутність серйозного ремонту, справність всієї техніки, юридична чистота.
Фото з мережі.