Компанія Mercedes-Benz припинить виробництво найекстремальнішої позашляхової моделі в лінійці компанії – G500 4 × 4².
Mercedes-Benz G500 4 × 4² оснащується 4,0-літровим бітурбомотором V8, віддача якого становить 421 кінську силу і 610 Нм крутного моменту. Він здатний розганяти тритонний позашляховик до «Cотни» за 7,4 секунди.
Від звичайного «Геліка» G500 4 × 4² відрізняється портальними мостами, подвійними амортизаторами на кожному колесі і 22-дюймовими колісними дисками. Дорожній просвіт позашляховика становить 450 міліметрів, кут в’їзду – 52 градуси, з’їзду – 54 градуси. Глибина подоланого броду – один метр.
На базі Mercedes-Benz G 500 4 × 4² побудований перший позашляховик Maybach – G650 Landaulet. Машина оснащена бітурбірованний двигуном V12 потужністю 630 кінських сил і 1000 Нм крутного моменту. Від G 500 4 × 4² «ландо» дісталися портальні мости і блокування всіх диференціалів.
Салон G650 Landaule з обробкою з телячої шкіри обладнаний задніми сидіннями від седана S-Class з функцією масажу, окремий дисплей мультимедійної системи, підстаканниками в центральному тунелі з функцією підігріву та охолодження і окремим столиком для ноутбука. На аукціоні Bonhams останній з 99 випущених екземплярів позашляховика продали за 1,2 мільйона євро.
Фото з мережі.