Зимова гума розроблена для використання в холодну пору року, в зв’язку з чим і має ряд характерних особливостей в дизайні і складі гумової суміші. Зимові шини активним чином включаються в роботу при температурі повітря від +7 градусів і нижче. Коли середньодобові показники термометра опустяться до цих значень, необхідно записуватися на шиномонтаж для сезонної заміни коліс. Однак перед тим як міняти шини, потрібно їх купити, рекомендуємо сайт https://rezina.ua/shiny/zima/. А багато водіїв губляться в здогадах і не знають, яку зимову гуму вибрати. Спробуємо розглянути основні критерії вибору.
Яку зимову гуму вибрати?
На сьогоднішній день величезна кількість водіїв вагаються з підбором фрикційної гуми для свого автомобіля. Для того щоб отримати відповідь на питання: «Як вибрати зимову гуму?», Необхідно розібрати кілька факторів.
Для початку потрібно врахувати інтенсивність експлуатації і переважні дорожні умови, в яких буде використовуватися транспортний засіб взимку. Наприклад, шипована модель з агресивним дизайном стане ідеальним варіантом для регіону з суворими і сухими зимами, де часто зустрічається велика кількість льоду на дорогах. Однак, шиповка мало допоможе на чистому асфальті, який часто зустрічається у великих містах, де комунальні служби справно виконують свої обов’язки. Крім того, шипи можуть досить сильно шуміти при зіткненні з голим асфальтом, не приносячи абсолютно ніякої користі.
Для доріг з великою кількістю пухкого або укоченого снігу більш практичним варіантом виявиться фрикційна гума без шипів. Такі покришки зможуть забезпечити впевнені показники тяги і зчеплення, підтримуючи безпеку пересування на вищому рівні. Оскільки велика частина наших доріг потрапляє під ці критерії, нешиповані моделі користуються великим попитом. Тому ми зупинимося на них детальніше.
Як вибрати зимову гуму без шипів?
Перед тим як дізнатися, яку зимову гуму вибрати, необхідно розібратися в існуючих варіантах нешипованних коліс. На сьогоднішній день існує дві основні категорії, на яку діляться фрикційні покришки: європейський і скандинавський тип.
Шини класу «європейська зима» випускаються з різноманітними малюнками протектора, які здатні підтримувати відмінну керованість на мокрому асфальті і снігу. Як правило, такі покришки мають розвинену дренажну систему і велике число тонких зимових насічок. Гума «європейська зима» добре працює в умовах великого міста або де суворі зими велика рідкість.
Покришки «скандинавського» типу відрізняються більш грубим і агресивним дизайном (найчастіше мають направленим малюнком протектора), який підтримує високі тягово-зчіпні показники на засніжених ділянках доріг. Такі шини характеризуються більш м’яким протектором, виконаним зі спеціальних сортів гумової суміші. Це забезпечує колеса можливістю зберігати свій функціонал навіть в дуже холодну погоду. Робоча поверхня зазвичай покрита густою сіткою довгих і глибоких ламелей, які організовують чіпкість зі слизькими покриттями. Даний варіант стане вдалим вибором для жителів регіонів зі справжньою зимою, морозами і рясними снігопадами. Крім того, «скандинавські» покришки будуть хорошим варіантом для водіїв, які проживають в невеликих населених пунктах, де дороги рідко чистяться і параметр прохідності грає важливу роль.
Цікава стаття. Друзі якщо комусь потрібні шини та диски по доступній ціні то рекомендую : goroshina.ua
Інтернет магазин Горошина
Великий вибір.