Дилери Lexus в США хочуть, щоб японський автовиробник продавав автомобіль UX, виробництво якого ось-ось буде запущено.
Lexus вперше Дилери Lexus в США хочуть, щоб японський автовиробник продавав автомобіль UX, виробництво якого ось-ось буде запущено. Lexus вперше показав свій намір вивести привабливий UX на ринок на початку цього року, але з тих пір про транспортний засіб мало що чути. Однак, під час обговорення з Motor 1 на LA Auto Show, генеральний менеджер Lexus Джефф Бракен сказав, що місцеві дилери хочуть, щоб автомобіль став новою моделлю початкового рівня.
«Це те, що шукають наші споживачі і наші дилери на всьому протязі виробництва цього концептуального автомобіля. Ми знаходимося на шляху розуміння того, що ми хочемо робити з цією моделлю. Попередньо можемо сказати, що вона не йде з поля зору і залишається у фокусі. Слідкуйте за оновленнями, – підтвердив він.
Якби UX висадився на берегах США, він заповнив би порожнечу, залишену гібридним хетчбеком CT200h.
Згідно з повідомленнями, Lexus має торгові марки для назв UX 200, UX 250 і UX 250h в Сполучених Штатах, що свідчить про те, що він серйозно розглядає місцеві продажі автомобіля. Ймовірна стартова ціна трохи більше 30 000 доларів. Концепція Lexus UX Crossover Concept була вперше представлена на торішньому Паризькому автосалоні, возмодность конкурент моделі Audi Q2.
Фото з мережі.