У середині липня у дилерів «Лади» з’явилася в продажу версія CNG. Цей седан може їздити на бензині або стиснутому природному газі метані. Повна заправка двома видами палива забезпечує запас ходу понад тисячу кілометрів. Їзда на метані обходиться дешевше експлуатації на бензині як мінімум в два рази.
Виробник пояснив, що технічно немає ніяких проблем в установці газобалонного обладнання і на «Весту» -універсал. «Поки ми не розглядаємо таку можливість, але якщо буде відповідний запит від ринку – будемо опрацьовувати цей варіант», – розповів представник заводу. Поки ж версія SW користується відмінним попитом і без бітоплівного виконання. Перші партії машин розкуплені «з коліс», і деякі дилери приймають замовлення тільки на кінець зими.
Правда, в нинішній реалізації бітоплівний варіант зводить всі переваги п’ятидверного кузова нанівець. Балон встановлюється за спинкою заднього сидіння, виключаючи будь-яку трансформацію салону. А для «сараю» це і є головна конкурентна перевага перед седаном! Так що ідея зробити «Весту SW CNG» виглядає не найвдалішою.
Нагадаємо, що комплект метанового ГБО здорожує «Весту» на 77 тисяч гривень. З цієї суми 63 тисяч компенсують заводу платники податків, а конкретному покупцеві машина обходиться всього на 12 тисяч дорожче бензинової.
Фото з мережі.