Як не дивно звучить, але в роботі в інженерів компанії також може бути і седан Range Rover …
Вже дуже давно англійський виробник втратив свою монополію в сегменті преміальних позашляховиків, тому, в пошуку нових для себе ніш, Land Rover досліджує ще більш високі цінові рівні з тим, щоб представити в них нову модель під брендом Range Rover.
Навіть після випуску супер-дорогого Range Rover SVAutobiography компанія не відчуває, що цієї відповіді досить для успішної боротьби за покупця з новачком в класі Bentley і їх позашляховиком Bentayga. І ця незадоволеність абсолютно виправдана, адже навіть самий “заряджений” опціями SVAutobiography трохи дешевше початкового Bentayga – приблизно $ 200 000, але ціна останнього легко може досягти за рахунок оснащення і $ 400 000.
У підсумку, компанія з Ковентрі все ще в пошуку і головний дизайнер виробника Джеррі Макговерн поділився своїми цінними припущеннями про те, що ж Land Rover може зробити для відновлення “status quo”: “Ринок в наші дні невеликий, так чи потрібний він нам? Однак якщо піти в більший клас – тут для нас можуть відкритися можливості ексклюзивності, так можна виділитися! “.
Land Rover може позиціонувати дводверна (трьохдверний кузов) Range Rover в якості більш практичною альтернативи Bentley Continental GT і навіть Rolls-Royce Wraith. Обидва цих розкішних купе позиціонуються, в тому числі, в якості високопродуктивних, потужних машин, проте орієнтація тут більше зміщена в бік комфорту, ніж спортивності. За цим же рецептом може бути “випечений” і ще не названий Range Rover.
Крім того, Макговерн дав новий грунт чутками про те, що компанія працює над … седаном: “Навіть не допускайте думки про те, що ми не збираємося зробити те, на що ви натякаєте. Я не можу сказати коли, але тут безумовно є перспективи. ми вже довели, що Range Rover здатний давати життя різним відгалуженням, які виходять на ринок з правильним посилом для певної групи покупців “.
Але, в якому б вигляді не з’явився новий флагманський Range Rover – 3-дверний позашляховик або легкове купе – очевидно, що його розробка і виробництво ляже на плечі спецпідрозділу Jaguar Land Rover Special Vehicles Operations. Також, з коментарів шеф-дизайнера слід зазначити, що нове покоління Evoque не отримає тридверної версії з жорстким дахом.
Фото з мережі.