Історично склалося так, що лідерами на ринку газобалонного обладнання є виробники Італії та Голландії, тоді як виробники Туреччини і Польщі більше відносяться до бюджетних брендів. Голландські системи Prins встановлюють на елітні і представницькі автомобілі, проте їх вартість дорожче ГБО Італії при практично однаковому функціоналі.
У бюджетному і середньому ціновому сегменті основними конкурентами виступають саме італійські (AEB, Tomasetto) і польські (Stag, Stako) бренди. Установка ГБО цих марок коштує в межах 350-500 євро для 4-го покоління з 4-ма циліндрами. Наприклад, найдешевша версія Stag коштує 350 EUR , ціна бюджетного ГБО 4 покоління PRIDE by AEB – 370 EUR (з форсунками Rail).
ГБО 4 покоління з Італії
Незважаючи на практично однакову вартість, ГБО Польща (Stag) поступається Італії в функціоналі. Італійські комплекти PRIDE by AEB були спеціально розроблені під українські умови експлуатації, повідомляє auto-gaz.com.ua. AEB настільки скрупульозно підійшов до створення абсолютного безпечного і надійного ГБО, що навіть створив оптимальні форсунки, укомплектовані стійкими гумовими елементами в акурат під українську якість газу.
Скільки коштує установка ГБО з Італії, залежить від функціоналу, який представлений в декількох варіаціях:
- Budjet. Найпростіший варіант, рекомендований для нових вітчизняних машин, що експлуатуються в якості “робочої конячки”. З переваг – унікальна запатентована система емуляції форсунок, вологозахищені роз’єми, функція автокалібраціі. ГБО налаштовується один раз в момент установки;
- Smart Injection. Функціонал доповнений автоматичними довприсками бензину на підвищених обертах, що робить привабливим ГБО для тих, хто любить швидкість або часто їздити по трасах. Додана можливість роботи з широкосмуговими лямбда-зондами типу UEGO, контролюючими співвідношення “повітря-паливо”;
- Turbo OBD +. Установка ГБО 4 підійде для сучасних іномарок зі всілякими вбудованими електронними “фішками”. Ці системи адаптовані під кілька типів двигунів і дозволяють синхронізувати між собою всю електроніку. Водій з такою комплектацією ГБО абсолютно не відчуває різниці в русі на газі або бензині.
Є градація і в залежності від комплектації (обсяг балона, тип форсунок, потужність редуктора). В цілому, різниця в ціні ГБО 4 покоління між бюджетним і преміальним комплектами на 4 циліндри може досягати 100-150 євро.
Відгуки про ГБО 4 як польського, так і італійського виробництва, дуже позитивні. Вартість грає на руку саме польському ГБО, але ця перевага нівелює профільна компанія KOSTA GAS. Якщо ринкова різниця у вартості установки італійського ГБО 4 покоління і польського ГБО середнього рівня може досягати 100 євро, то СТО ця різниця зведена до мінімуму – до 50 євро при тому, що функціонал і безпеку комплектів PRIDE by AEB на рівень вище.
Ми рекомендуємо купити ГБО 4 Stag для інжекторних автомобілів 2000-х років випуску, тоді як для нових авто, тим більше іноземного виробництва рекомендовані універсальні італійські установки ГБО 4 покоління PRIDE by AEB.
Фото з мережі.