Новачкам – автолюбителям потрібно знати, що будь-яка шина створюється не з цільного матеріалу, а в ній також містяться відмінні один від одного елементи, що відрізняються як структурою, так і властивістю.
Різні матеріали в гумі з’єднані, вони розташовуються шарами відносно один до одного. Для того щоб їх взаємодія була міцною і довговічною, потрібна правильна експлуатація. В першу чергу придбані покришки слід піддати грамотній обкатці.
Обкатка зимових шин необхідна ще й тому, що гума оснащена шипами, які тільки при належному використанні здатні правильно розташуватися в протекторі. Вся тонкість полягає в тому, що при виробництві покришок з шипами використовується адаптоване технічне мастило, що дозволяє резині придбати кращу еластичність, що особливо необхідно в місцях контакту шипів з гумою. Для відмінного функціонування і взаємодії шипів і автопокришкою потрібно після «перевзування» машини дотримуватися невисоких швидкостей. Ті, хто нехтує цим правилом і їздить на новій зимовій гумі з високою швидкістю, можуть в результаті подібних дій просто розгубити більшу частину своїх шипів по дорозі.
Зимова гума працює в непростих погодних умовах, на дорогах, що обледеніли, через що обкатка є не просто умовністю, а необхідним елементом, який в подальшому буде гарантувати власнику впевненість під час їзди. Нова не обкатана покришка на мокрому або засипаному першим снігом дорожньому покритті поводиться невпевнено, що, природно, сильно ускладнює процес управління авто.
Фото з мережі.
Звісно , що потрібно ,!
Все в цьому житті требаа обкатувати , а -то с дуру можна і ********* зламати.