Власники дизельних пікапів Ford подали колективний позив проти виробника і звинуватили його в умисному заниженні даних про кількість шкідливих викидів.
Також передбачається, що як і Volkswagen, Ford використовував облудне програмне забезпечення під час стендових випробувань, повідомляє видання Automotive News.
У позові зазначено, що під підозру потрапляють порядку 500 тисяч пікапів F-250 і F-350 Super Duty, проданих в період з 2011 по 2017 рік. Власники відзначають, що викиди оксиду азоту в таких автомобілях в 50 разів перевищують встановлену норму.
В якості відповідача по справі також вказана компанія Bosch, яка, на думку позивачів, допомагала Ford маскувати недоліки автомобілів і підтримувати характеристики потужності двигунів.
Представник американського виробника в своїй відповіді на поданий позив підкреслив, що всі автомобілі Ford відповідають федеральним вимогам до обсягу шкідливих викидів і на них ніколи не встановлювалося облудне ПО. Тому в компанії вважають звинувачення безпідставними.
У вересні 2015 року американське Агентство з охорони навколишнього середовища (EPA) звинуватило концерн Volkswagen в навмисному заниженні даних про кількість шкідливих викидів своїх дизельних машин. Німецький виробник використовував спеціальне ПЗ, яке при підключенні вимірювального обладнання переводило двигун в «чистий» режим роботи. Однак в умовах звичайної експлуатації автомобілі викидають в десятки разів більше шкідливих речовин. За два дні після звинувачення EPA ринкова капіталізація концерну скоротилася на 30 мільярдів євро.
В якості компенсації влада США зобов’язала Volkswagen виплатити мінімум 10 мільярдів доларів, проте підсумкова сума може дійти до 90 мільярдів доларів. Також власникам дизельних машин запропонували викупити їхні автомобілі або усунути дефект. У грудні у справі про махінації з шкідливими викидами до семи років в’язниці і штрафу в 400 000 доларів був засуджений колишній топ-менеджер американського офісу Volkswagen Олівер Шмідт.
Фото з мережі.