Новий дизайн Lexus, в тому числі веретеноподібна решітка радіатора, не припав до душі старим шанувальникам марки. Вони вважають, що він занадто радикальний, а нові автомобілі виглядають зухвало.
«Веретеноподібна решітка радіатора – це наша фірмова риса. І деякі з наших моделей мають більш експресивний дизайн решітки, ніж інші. Деяким нашим клієнтам, тим, які з нами з самого початку, це зовсім не до душі. Іноді мені дзвонять розчаровані власники і протягом 45 хвилин і навіть години висловлюють своє невдоволення », – заявив віце-президент і керівник американського офісу Lexus Джефф Брекен.
За словами топ-менеджера, експресивний дизайн дозволить компанії залучити нових покупців, особливо це стосується молодої аудиторії. «Якщо середній вік власника Lexus становить 60 років, нам потрібно його знизити. Відданих шанувальників марки ми просимо залишитися з нами, але компанія буде і далі робити те, що принесе вигоду в довгостроковій перспективі », – додає Брекен.
Першою моделлю Lexus, на якій дебютував новий фірмовий стиль марки, став гібридний хетчбек CT 200h. Машину з оновленим дизайном передньої частини кузова представили в 2013 році.
Один з останніх варіантів дизайну фірмової решітки радіатора Lexus показав на концепті LF-1 Limitless. Він виконаний в новій стилістиці під назвою «розплавлена катана» і демонструє, якими стануть майбутні моделі марки.
Для деяких моделей грати роблять дуже довго. Наприклад, для флагманського седана LS грати, виконана як єдина деталь з п’ятьма тисячами вигинів, промальовували на комп’ютері протягом півроку. Після цього її вручну обробляв і полірував майстер-Такумі, щоб поліпшити «естетичність відображення» кожної поверхні.
Фото з мережі.