Головною прем’єрою Subaru на виставці в Нью-Йорку став новий “Форестер”, який переїхав на іншу платформу, став трохи просторіше і отримав нове оснащення. Цікаво, що зовнішність кросовера при цьому практично не змінилася.
У компанії Subaru явно вирішили піти по шляху еволюції дизайну при зміні поколінь. І загальні риси, і пропорції кузова нового Forester залишилися на сто відсотків впізнаваними. А ось платформа у кросовера абсолютно нова – в основі автомобіля лежить “візок” Subaru Global Platform (SGP), на якій побудована поточна Impreza і вседорожний хетчбек XV.
В результаті колісна база виросла на 30 мм, на задньому ряду сидінь простору для ніг стало трохи більше, так само як і запасу по ширині в плечовій зоні.
До того ж японці збільшили обсяг багажного відділення, а доступ до нього зробили більш зручним. В Subaru обіцяють, що кросовер став тихіше попередника і краще ізольований від вібрацій.
Для ринку США заявлений доопрацьований 2,5-літровий оппозитник, потужність якого зросла з 171 до 182 к.с., хоча глобально будуть доступний і базовий 2-літровий мотор. А ось про версії XT з 2,0-турбо поки інформації немає. До того ж Subaru перестала оснащувати “Форестер” механічної КП, і тепер навіть в базі пропонується безступінчатий варіатор Lineartronic з імітацією 7 ступенів. Трансмісію допрацювали таким чином, щоб поліпшити динаміку, відгук на натиснення акселератора і знизити витрату палива.
Заявлений дорожній просвіт у Subaru Forester 2019 складає значні 220 мм. Повним пріводомymmetrical AWD управляє двухрежимний асистент їзди по бездоріжжю X-Mode, який обзавівся новими алгоритмами для руху по глибокому снігу і бруду.
Велика увага приділили безпеці: у “Форестера” вперше з’явився контроль втоми водія, яка працює на основі програми розпізнавання осіб. Комплекс EyeSight Driver Assist включає в себе систему автоматичного гальмування, моніторингу сліпих зон, попереднього гальмування і управління тягою при зіткненні, адаптивний круїз-контроль, систему стеження за розміткою, стабілізації причепа, а також розпізнавання перешкод при русі заднім ходом.
Мультимедійні можливості забезпечуються медіакомплекс Subaru Starlink з діагоналлю тачскрін від 6,5 до 8 дюймів, навігацією і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto.
Фото з мережі.