Японська компанія Mazda в цьому році провела оновлення свого компактного кросовера CX-3, але вже в 2020 році представить машину нового покоління. Вона повинна помітно збільшитися в розмірах, перетворившись в конкурента кроссоверам Toyota C-HR і Hyundai Kona.
Нинішня Mazda CX-3 побудована на платформі хетчбека B-класу Mazda 2, але в основу нової моделі ляже платформа більшої «троячки». Причому, за даними австралійського видання Go Auto, це буде абсолютно нова платформа Skyactive II від нової Mazda 3, яку повинні представити в 2019 році.
Завдяки цьому у нового кросовера буде значно міцніший і жорсткіший кузов. Крім того, задню підвіску замінять на набагато більш просту напівзалежну схему. Така підвіска набагато простіше і дешевше, хоча головною перевагою директор по розробці Кёші Фудживара називає менший рівень шуму. «У плані дорожнього шуму нова підвіска набагато краще многоричажної схеми. Перш ми отримували від преси багато скарг на підвищений рівень шуму »- сказав Фудживара журналістам.
Новий кросовер повинен також отримати двигун SkyActiv-X революційної конструкції – він бензиновий, але займання горючої суміші відбувається від стиснення, немов в дизелі. При цьому на частини режимів працює традиційна система запалювання з іскровими свічками. По всій видимості, такі мотори отримають машини в багатих комплектаціях sTouring і Akari.
Двигун SkyActiv-X об’ємом два літри з компресором Roots буде розвивати близько 190 кінських сил. У парі з ним буде пропонуватися ручна шестиступінчаста коробка передач або шестидіапазонний гідромеханічеський «автомат».
Новий кросовер повинен виправити основні недоліки машини першого покоління, яку випускають з 2014 року. Адже компанії Mazda c кросовером CX-3 не вдалося домогтися успіху на важливому американському ринку: в 2017 році в США було реалізовано менше 17 тисяч машин.
Фото з мережі.