Своє майбутнє в США Ford пов’язує з кросоверами і позашляховиками, залишаючи в минулому більшість седанів і хетчбеків.
Компанія вирішила припинити рекламну компанію на національному рівні для таких моделей як Fiesta, Focus, Fusion (Mondeo) і Taurus.
В результаті дилерська мережа повинна розпродавати залишки автомобілі без допомоги рекламних кампаній, оскільки їх бюджет буде перенаправлений на просування позашляховиків наступного покоління, а також моделей марки Mustang.
Керівництво Ford відзначає, що хоче стати провідним брендом в сегменті SUV на американському ринку. Але також потрібно пам’ятати, що не так давно з’являлася інформація про можливе припинення виробництва моделі Mondeo в Європі. Не виключено, що в найближчі кілька років подібна перспектива може чекати і європейське відділення Ford.
Відзначимо, що продажі нових автомобілів Ford в серпні в США впали на 21%, але в той же час продажу Mustang зросли на 35%, реалізація пікапів, мінівенів і мікроавтобусів зросла на 5,9%, вантажних автомобілів – на 20%.
Фото з мережі.