Євросоюз оголосив війну дизельним автомобілям і має намір відмовитися від подібного транспорту, замінивши його на більш екологічний.
Лідером цього руху стала Німеччина. Вона першою зробила крок до знищення машин, що працюють на солярці, заборонивши рух на дизельних авто в деяких містах. У зв’язку з забороною німецькі власники стали масово позбуватися від «проблемної» техніки, і її експорт в минулому році збільшився в рази.
Здавалося б, німці повинні були підтримати вітчизняного виробника. Але жителі Німеччини не стали робити цього. Навпаки, уважно вивчили обставини справи та прийняли рішення відмовитися від покупки автомобілів, обладнаних дизельними моторами, – як нових, так і старих.
Україна входить до трійки країн, які взяли на свою територію найбільшу кількість дизельних автомобілів. З огляду на особливості нашого законодавства, до кінця року очікується вал імпорту таких машин. Відповідно, ціна на них повинна знизитися.
Слідом за німцями і шведський уряд дозволив муніципалітетам приймати рішення про заборону для в’їзду дизельних авто в центр міст. Перші, більш лояльні обмеження вступлять в силу в Швеції менше ніж через два роки, а більш жорсткі – до 2022 року.
Схожу позицію зайняли і італійська влада – вони планують заборонити в’їзд автомобілів з дизельними двигунами в центр Риму з 2024 року.
На тлі поширення подібних обмежень попит на дизельні автомобілі в ЄС поступово скорочується і найсуттєвіше знизився в Німеччині. Тепер німецький покупець тричі подумає, перш ніж придбати такий транспорт.
Природно, що такий шквал негативу в сторону дизельних моторів не міг не відбитися на продажах. Власники дизельних автомобілів класу Євро-5 не знають, чого їм чекати. В умовах, коли в будь-який момент вони можуть втратити проїзду по власному місту, автолюбителі починають знову придивлятися до бензинових агрегатів.
Українські автокомпанії, які займаються імпортом старих автомобілів, з нетерпінням чекають зниження цін і готові викуповувати відразу цілі партії дизельних машин. В основному це найбільш популярні моделі середнього класу з бюджетом близько 10 тисяч євро.
Раніше повідомлялося, що Україна заполонили небезпечні автомобілі, далі буде тільки гірше. Україна прийняла дуже суперечливе рішення, коли перенесла на 1 січня 2020 року введення екологічних норм Євро-6 для транспортних засобів
Цим українська влада забезпечили ринок збуту для країн, які активно позбуваються від авто, що працюють на важкому паливі. Німеччина посилила законодавство, через що німці масово позбуваються старих машин.