В Україні розробили власну систему регулювання тиску в с / г-шинах. Інженери ПААЗ створили систему, що дозволяє оперативно змінювати тиск в шинах сільгосптехніки, що дозволяє знизити витрати палива, зменшити знос шин і підвищити тягові властивості.
Інженери ПААЗ розробили конструкцію, з зовнішнім підведенням (компресор з водяним охолодженням), яка використовує систему клапанів і пневмомагістралей машини, і без використання електроніки.
Така концепція спрощує конструкцію мостів, придатне для модернізації раніше випущеної техніки (а також може використовуватися для причепів і спарених коліс).
Контроль тиску в кожному контурі здійснюється механічними манометрами, перемикання рівня тиску проводиться за допомогою трипозиційного тумблера типу (on) -off- (on). Манометри і тумблери розташовані на панелі управління і контролю, встановлені в кабіні.
Тиск у шинах переднього і заднього мостів для польових робіт і руху по дорогах можна регулювати окремо, і навіть під час руху.