Виробники назвали осінній обвал продажів очікуваною подією.
Volkswagen відчув різке падіння попиту на нові автомобілі в Німеччині і у всій Європі. Як виявилося, не він один. У вересні продажі в Старому Світі скоротилися відразу на 23,5% порівняно з тим же місяцем 2017 року. Виробники, однак, в один голос стверджують, що нічого несподіваного для них не відбулося, інформує Ukr.Media.
З 1 вересня в Європі вступили в силу більш жорсткі стандарти перевірки рівня шкідливих викидів автомобілів (WLTP), розроблені у відповідь на скандал з фальсифікацією рівня викидів (так званий дизельгейт). Автоконцерни готувалися до цього все літо. Головним чином, знижували ціни, намагаючись продати якомога більше автомобілів. Через це серпневі продажі злетіли на рекордні 31,2%. Тому у вересні пішов очікуваний провал.
З провідних європейських ринків найбільше падіння показала Німеччина: відразу на 30,5%. В Італії продажі впали на 25,4%, у Великобританії – на 20,5%, у Франції – на 12,8%. Лідерами з падіння продажів серед марок у вересні стали концерн Volkswagen, який у країнах ЄС та країнах Європейській асоціації вільної торгівлі реалізував на 47,8% менше автомобілів порівняно з аналогічним періодом 2017 року, Fiat Chrysler (-31,4%) і Renault (-26,9%).