Кількість нових автосервісів зростає прямо пропорційно кількості нових власників автомобілів. Ви теж вирішили спробувати себе на цьому поприщі? Давайте спробуємо розібратися, що для цього необхідно.
Почнемо з того, що в першу чергу необхідно отримати ліцензію як юридичній особі, так і фізичному.
Коли ліцензія виявиться у вас в руках, визначитеся з приміщенням, відповідним для цих цілей. Яким би не було дане приміщення, вам доведеться знову зіткнутися з бюрократією, щоб правильно його зареєструвати і оформити договір оренди.
Якщо дане приміщення має статус капітальної будови, у префекта потрібно отримати дозвіл на використання його в якості автосервісу. Якщо будова не капітальна, потрібно отримати у того ж префекта дозвіл. Якщо гараж належить приватній особі, укладається договір про оренду.
Питання з оформленням приміщення вирішені? Далі розробляється проектна документація, обов’язковим пунктом в якій буде «Охорона навколишнього середовища». Зверніться до відділу «Гігієни навколишнього середовища».
Там вам дадуть висновок, без якого відкриття сервісу неможливо. Вам потрібно буде вирішити питання, пов’язані з утилізацією відходів, відведенням стічних вод, а також шкідливих викидів в атмосферу. Все це піддасться ретельній перевірці та контролю.
До кожного автосервісу пред’являється цілий ряд вимог:
- забороняється відкривати такі станції в житлових будинках і будівлях громадського користування;
- автосервіс повинен бути обладнаний системами водопостачання та каналізації;
- в приміщеннях, в яких будуть проводитися роботи, повинна бути обладнана система вентиляції;
- в холодну пору року всі приміщення автосервісу повинні опалюватися;
- обов’язково повинно бути обладнане хороше освітлення;
- в будь-якому автосервісі повинен бути душ, санвузол і приміщення для зберігання спецодягу;
- стіни приміщень фарбуються олійною фарбою, а оглядові ями викладаються керамічною плиткою.
- кожному працівникові видаються засоби індивідуального захисту;
- кожен вид послуг, який ви збираєтеся надавати в своєму сервісі, повинен бути сертифікований.
Чим більше робіт ви будете сертифікувати, тим дешевше вам це обійдеться.
Якщо ви визначилися з приміщенням, виконали всі вимоги і підготували всю документацію, пора визначитися з обладнанням для вашого автосервісу і кваліфікованими працівниками.
Будьте готові до того, що все обладнання досить дороге, а знайти хороше дуже складно, але можливо на сайті ДИАГНОСТИК ЛАЙН. Якщо ви ще не відмовилися від цієї ідеї і збираєтеся надавати дійсно якісні послуги, вам необхідно придбати наступне обладнання:
- підйомники,
- стенд сход-розвал,
- повний набір інструментів для ремонту,
- повітряний компресор,
- домкрати,
- діагностичний сканер для іноземних машин.
Наскільки швидко окупляться вкладені кошти, буде залежати від багатьох факторів. Це і місце розташування автосервісу, і майстерність працівників, і якість купленого устаткування, і організованої рекламної кампанії.
Реклама має величезне значення.
Навіть з найкращими працівниками і дорогим обладнанням, ви не зможете отримати гідного прибутку, якщо про ваш автосервіс не дізнається якомога більше людей. Для цих цілей можна скористатися послугами спеціальногої людини, розмістити рекламу в Інтернеті, розмножити листівки з описом ваших послуг, підготувати візитні картки вашого автосервісу.