Електромобіль – це автомобіль, який працює з одним або декількома електродвигунами, а не двигуном внутрішнього згоряння. Харчуються такі машини від джерела електроенергії, наприклад, акумулятор, паливний елемент і інші. Які можна зарядити від звичайної домашньої мережі.
Працює це таким чином: на електромагнітний роз’єм надходить електроенергія, яка під керуванням водія далі надходить до електродвигуна, який обертає колеса, детальніше за посиланням https://www.autoenterprise.com.ua/. Другою відмінністю електромобіля від бензинового є розташування вала двигуна, який в е / м приєднаний безпосередньо до колеса, що прибирає необхідність в коробці передач.
Переваги та недоліки електромобіля
Одним з головних переваг електромобілів варто відзначити їх високу екологічність. Ці машини не викидають в атмосферу шкідливих вихлопів, так як не використовують палива на нафтовій основі, антифризи, масла і т.д. Варто також відзначити, що у них досить низька вибухонебезпечність. Техобслуговування таких автомобілів не дороге і гранично просте. У електромобілів нескладна конструкція, а використання енергії замість палива дозволяє економити. ККД тягового електродвигуна становить 90-95%, а у двигуна внутрішнього згоряння він всього 42%. В електромобілях використовується схема «мотор-колесо», що дає можливість використовувати повний привід і гальмування під час повороту коліс. При русі, коли автомобіль їде зі схилу двигун перемикається в режим генератора і його акумулятори можуть підзарядитися. А так автомобіль заряджається від мережі або від сонця.
Крім плюсів варто відзначити і мінуси електромобіля. Одними з головних недоліків є відсутність розвиненої автозарядной інфраструктури і проблема виробництва ємних, дешевих, а також нешкідливих акумуляторів. У акумуляторах використовують дорогоцінні метали, що сприяє високій ціні і розряджаються вони дуже швидко. А в більш дешевих акумуляторах використовують натрій-сірчані, але вони можуть працювати тільки при високих температурах від 300 градусів. Не варто також забувати, що акумулятори містять отруйні компоненти, і їх утилізація поки є проблемною. Черговою проблемою може стати масова підзарядка авто, що цілком ймовірно призведе до перевантаження електромереж. Водій також не оцінить малий пробіг між зарядами. Так, якщо їхати зі швидкістю менше 90 км / год, при цьому плавно розганяючись і гальмуючи, не використовуючи кондиціонер або опалення, зі світлодіодними фарами на літієвих батареях 24кВт / год проїхати вдасться лише близько 160 км. Як для міста, це ще оптимально, але в дальню поїздку їхати не комфортно.
На сьогоднішній день світ стоїть у переддень буму електромобілів. Досягли успіху в цьому питанні Китай, Америка і Європа.