Українці, які не змогли розмитнити “єврономери”, намагаються збувати автомобілі за ціною мобільного телефона. Правда, разом із транспортним засобом “євробляхери” також продають низку проблем.
Розібраємся, чому не можна купувати авто на єврономерах навіть із величезною знижкою і як проходить легалізація таких транспортних засобів в Україні.
Нова пастка: як позбавляються від проблем
На профільних сайтах “євробляхи” можна знайти за ціною $500-1000.Наприклад, автомобіль Renault Clio 2001 р. в. намагаються продати всього за 25 тис. грн. Хоча таке ж авто, але з українською реєстрацією, вартує у 3-4 рази дорожче.
Річ у тому, що вже в травні правоохоронці отримають право зупиняти авто без реєстрації, вилучати їх і штрафувати власників на суму до 170 тис. грн. До 22 лютого “євробляхери” можуть легалізувати автомобілі з пільговою ставкою (на 50% дешевше). Але щоб скористатися такою можливістю, доведеться вивести авто, знайти його власника, зняти з обліку за кордоном, а вже після ввезти в Україну й виплатити податки та акцизи.
Деякі водії фізично не можуть знайти реальних власників своїх “євроблях”, розповідає юрист Олександр Плахотник. Інші просто лінуються вивозити авто. Замість цього вони намагаються фактично “продати” свою проблему задешево. За ціною телефона автомобілі без української реєстрації збувають на сайтах оголошень.