Вантажний самоскид КамАЗ-6520 згідно з нормативними технічними характеристиками є важкоатлетом з колісною формулою 6х4. Ця модель, що випускається з 2003 року, обладнана пристроєм, що перекидає, на гідравлічній основі з приводом від коробки потужнісного відбору, упором кузова і досить потужним підрамником.
Платформа у автомобіля суцільнометалева, зрозуміло, з посиленням та функцією відкиду назад. Був, правда, у цієї машини один недолік. Спочатку, перші моделі КамАЗ 6520 не мали у своєму арсеналі можливостей системи обігріву кузова. Але вже до 2007 року (через чотири роки після появи перших версій), виробник одумався і виправив це непорозуміння.
Так ось, кузов обладнаний спеціальним козирком, який захищає та прикриває кабіну від зайвих сонячних променів. А все керування здійснюється просто з водійської кабіни.
Загалом, треба зазначити, що з моменту випуску цього КамАЗу світ побачило досить велику кількість його модифікацій. І якщо докладно вивчити весь прайс, там налічується п’ятнадцять версій. І всі вони обладнані кузовами різного об’єму та перерізу, провідними мостами дарованими від КамАЗу та Madara (угорська компанія). І, звичайно, є версії з рестайлінговою кабіною.
Універсальність нової машини від КАМАЗ
За великим рахунком, про всі зміни цього важкоатлета можуть докладно розповісти його технічні характеристики. Але загалом деякі відмінності видно навіть неозброєним оком. Взяти, наприклад, уніфіковану кабіну з високим дахом. Вона відрізняється від звичайних КамАЗівських творінь своїм цікавим буфером, оригінальним нижнім поясом та додатковою сходинкою, яка значно полегшує доступ до кабіни. Та й набір дзеркал став відповідати всім вимогам встановлених правил ЄЕК ООН. Тож тепер водій все чудово бачить у себе довкола.
Але, зрозуміло, самоскид цінується не лише за «гарні очі» і тому, справедливо було б звернути увагу на його тягові здібності. І тут слід зазначити, що машина досягає досить високих динамічних показників за досить невисокого рівня споживання пального. Тобто на сто кілометрів достатньо 40-55 літрів. Це залежить від умов експлуатації та типу двигуна, яким оснащено вантажівку.
Крім того, в даній моделі передбачений міжосьовий та міжколесний диференціал блокування та АБС система.
Що в кабіні КАМАЗА
Якщо порівнювати останні модифікації з першими моделями, можна знайти ряд істотних змін технічного характеру. Так, наприклад, у кермовому механізмі управління з’явився поворотний гідрообмежувач, що сприяє запобіганню кермових тяг, і додатково, в комплектацію увійшло травмобезпечне кермо. Надійна коробка передач.
Ходова частина
Як показують технічні характеристики, рестайлінгова версія КамАЗа 6520 оснащена провідними мостами з головною одноступеневою передачею, а також колісними редукторами планетарного типу. І саме ця універсальна конструкція забезпечує довговічність мостів, їх гарний кліренс та надійність експлуатації машини загалом з урахуванням перевантаження.
Також, для довговічності, служать і лонжерони рами прямого перерізу. Вони забезпечені підсилювачами, а встановлені на передній осі та задньому мосту поперечні стабілізатори роблять КамАЗ 6520 стійким на поворотах.
При всьому цьому, як би там не було, вантажівка не була б повноцінною вантажівкою, якби вона не могла впоратися з бездоріжжям. В даному випадку машина не бачить перед собою жодних перешкод і впевнено прямує до мети. Такий натиск забезпечує механізм блокування міжколісних диференціалів, який робить машину впевненою у будь-яких умовах.
Силова частина
Щодо силових агрегатів, то тут простежується наступна картина. Технічні характеристики 2003 вказують на те, що цей самоскид обладнався агрегатом КамАЗ-740. 51-320. Що являє собою звичайний дизельний мотор, з опцією турбонадува, в якому є проміжне охолодження. Цей силовик відповідав нормам стандартів Євро2.
Але з 2008 року самоскид отримав шанс стати сучаснішим видом вантажного транспорту, оскільки його стали оснащувати Cummins ISLe+350. Цей двигун, робочий об’єм якого 8, 9 літра розвиває потужність до 342 кінських сил. Але, крім того, цей агрегат відрізняється вищим рівнем екологічності, що відповідає нормам Євро 3. І паралельно з ним, КамАЗ 6520 комплектується силовиком 740. 63, сила якого аж 400 конячок.