Набір версій Porsche 911 маленьким не назвеш. Дотримуючись побажань клієнтів, в Штутгарті його постійно розширюють. Чергова новинка в сімействі – модифікація Carrera T. Вона побудована на базі задньопривідного купе і оснащується механікою зі зближеними передавальними числами і диференціалом. Любителі комфорту можуть замовити і роботизовану коробку PDK.
У комплектацію двухдверки включені: занижена на 20 міліметрів підвіска з електронноуправляємими амортизаторами, пакет Sport Chrono зі спортивними настройками двигуна і шасі і укорочений важіль МКПП. За доплату на Porsche 911 Carrera T поставлять повнокероване шасі. Для звичайної «Каррери» задня підрулююча вісь недоступна.
У порівнянні з вихідною машиною виконання з літерою «Т» виявилося на 20 кілограмів легше. Конструктори відмовилися від заднього сидіння і мультимедійної системи (їх, втім, можуть встановити без будь-якої доплати), а ось полегшені заднє і бічні стекла, а також матерчаті лямки замість внутрішніх дверних ручок вже нікуди не подінуться. Також в машині стало менше шумоізоляції. Плюс до цього «Каррере Т» покладені спортивний вихлоп, крісла і кермо. Зрозуміло, що версія адресована любителям «позажигать», неготовим переплачувати за самі екстремальні виконання 911-го.
Трилітрова «бітурбошестірка» видає 370 к.с. і 450 Нм. Вона ніяких змін не зазнала. З механічною коробкою розгін до сотні займає 4,5 секунди, з роботом – 4,2. Максимальна швидкість в обох випадках мало не дотягує до 300 км / ч.
Фото з мережі.