Практично всі автолюбителі роблять одні й ті ж помилки.
Статистика ДТП в Україні зовсім невтішна. Причому практично всі автолюбителі роблять одні й ті ж помилки, внаслідок чого відбуваються аварії. Тому пропонуємо розглянути їх, щоб надалі постаратися не наступати на чужі граблі.
Невиправдано ризикована поведінка і усвідомлене порушення правил дорожнього руху.
Мабуть, найпоширеніша причина ДТП. Сюди можна віднести ігнорування дорожніх знаків і сигналів світлофора, зміна смуги руху без включеного «поворотника», підрізання і т.п.
Водіння в нетверезому стані.
На жаль, в більшості країн колишнього Радянського Союзу управління автомобілем в стані алкогольного сп’яніння вважається мало не нормою. Саме водіння в нетверезому стані призводить до найтяжчих наслідків.
Перевищення швидкості.
На жаль, багато водіїв люблять поганяти, при цьому не беруть до уваги дорожню обстановку. Вибирати швидкість потрібно в залежності від дорожніх умов (зокрема, виду, стану і ухилу дороги), видимості і оглядовості, технічного стану авто і т.д.
Неуважне водіння.
У цю категорію входить неуважне ставлення автолюбителів до інших учасників дорожнього руху, зокрема пішоходам, а також поверхневе спостереження за дорожньою ситуацією. .
Неадекватна поведінка в екстремальних ситуаціях.
Найбільшу небезпеку тут представляють автомобілісти-початківці ті, хто дуже рідко виїжджають на дорогу, так звані дачники, оскільки вміння уникати аварій приходить тільки з досвідом.
Недотримання дистанції.
Таке порушення може привести до наїзду на попереду рухомий транспортний засіб. В населених пунктах необхідно дотримуватися дистанції з розрахунку 0,5 м на 1 км / год швидкості, поза населеними пунктами – 1 м на 1 км / год.
Порушення правил обгону.
Обгін – один з найбільш відповідальних і частих маневрів, пов’язаний з підвищеною швидкістю і обмеженою оглядовістю. Часто наслідком неправильного обгону стає лобове зіткнення.
Недисциплінованість пішоходів.
В Україні саме через безтурботність пішоходів відбувається кожне третє ДТП (перехід дороги в недозволеному місці, несподіваний вихід на проїжджу частину і т.д.).