Глушник середньостатистичного легкового автомобіля простий лише зовні. Насправді це досить хитромудра конструкція, розрахована інженерами під роботу на конкретному автомобілі і саме вашому двигуні.
У систему вихлопу входить не тільки так звана кінцева «банка», а й випускний колектор, каталітичний нейтралізатор, вихлопна труба і самі глушники – передній, середній і задній. Швидше за все в цій системі руйнуються так звані «банки» і трубопровід.
Колектор і каталітичний нейтралізатор виконуються виробниками досить надійними і справно служать впродовж всього терміну експлуатації машини, в той час як «банки» глушників і трубопровід доставляють чимало клопоту і швидко виходять з ладу. Якщо вихлопна труба виконує всього одну функцію – вона несе гази і пари від колектора до інших компонентів, – то глушники покликані зменшувати шум і вібрації, а також забезпечувати нормальний перебіг вихлопу без обмеження динамічних характеристик двигуна.
Ще однією функцією системи є зниження шкідливих викидів в атмосферу і відведення шкідливих речовин від салону автомобіля.