Глушник будь-якого автомобіля, яким забезпечені усі без винятку автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, служить всього кілька років.
На практиці в українських умовах його безпроблемна експлуатація обчислюється терміном в 3-6 сезонів, після чого в системі відкриваються численні проломи, через які починають виходити розпечені відпрацьовані гази. Цей процес супроводжується посиленням гучності роботи мотора і появою дискомфорту під час руху. Не помітити таких симптомів здатний, хіба що, тугий на вухо.
Система випуску відпрацьованих газів функціонує в екстремальних умовах і зазнає впливу високих температур, вібрацій та зовнішніх забруднювачів, які і зумовлюють недовге життя її компонентів. Усередині через глушник проганяється величезний обсяг розпечених газів, а зовні його атакують атмосферні опади, бомбардують камені і окислюють реагенти, якими дорожники рясно поливають дороги в зимовий період.