Компанія BMW тимчасово зупинить виробництво спортивної модифікації «п’ятірки» – M550i – для європейського ринку.
Рішення пов’язане зі зміною процедур вимірювань викидів шкідливих речовин і витрати палива – зокрема, впровадженням циклу WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure, Всесвітня гармонізована методика випробувань для легкових автомобілів). Про це повідомляє BMWBlog.
Під час випробувань з’ясувалося, що 4,4-літрова M550i не відповідає жорстким вимогам WLTP, тому компанії до 1 червня 2018 року необхідно обладнати двигун фільтром твердих частинок Otto. Так як в термін BMW укластися не може, то прийнято рішення на кілька місяців призупинити виробництво.
Складність полягає в тому, що для установки фільтра потрібно повністю переглянути компоновку двигуна і розташування навісного обладнання – для нього немає місця.
Цикл WLTP прийде на зміну вже застарілому NEDC (New European Driving Cycle), міська частина випробувань якого затверджена ще в 1970 році. Під час тестування автомобіль повинен проїхати близько чотирьох кілометрів із середньою швидкістю 18,35 кілометра в годину і виконати розгін з місця до 50 кілометрів на годину за 26 секунд. Також імітується рух за містом швидкістю 120 кілометрів на годину, а машина тестується протягом 1220 секунд на бігових барабанах.
WLTP буде враховувати сучасні реалії і стане агресивнішим: виросте дистанція, вдвічі збільшиться кількість розгонів і скоротиться час зупинок. З вересня 2018 року всі машини будуть сертифіковані за WLTP, а повний перехід на нову систему відбудеться в 2019-му.
Першим виробником, які вирішили вимірювати витрату не тільки по ЦВК NEDC, стала група PSA Peugeot Citroen. Вона розкрила реальну витрату своїх моделей. Дані були отримані не в результаті проведення спеціальних циклів, а від портативних систем вимірювання шкідливих викидів. Кожен автомобіль проїжджав 25 кілометрів в місті, 39 кілометрів по путівцях і 31 кілометр по шосе. За підсумками вираховується середній показник за весь маршрут.
Фото з мережі.