Товарний знак Toyota Motor Corporation визнаний об’єктом інтелектуальної власності, в зв’язку з чим ввозити товари з логотипом Toyota на територію України можуть тільки офіційні дилери компанії.
Постачальники запчастин, які не є офіційними представниками Toyota в Україні, більше не можуть перевозити через митницю автозапчастини, а також моторні масла та інші витратні матеріали марки.
«У разі виявлення товарів, що володіють ознаками порушення прав інтелектуальної власності, під час проведення митного контролю та здійсненні митних операцій з товарами належить вживати заходів і проводити заходи, передбачені законодавством Митного союзу і законодавством України», – повідомляється в листі митної служби. Тобто вся продукція буде вилучатися, як контрабандна.
Стало відомо, що при проходженні митного кордону вже були затримані кілька контейнерів з автомобільними запчастинами. Тепер постачальники намагаються налагодити відносини з Toyota Motor Corporation і стати офіційними партнерами компанії, тобто акредитуватися, щоб легально продавати запчасти toyota украина. Чим це закінчиться поки невідомо, проте бажаючим придбати оригінальні запчастини та масла Toyota варто готуватися до подорожчання продукції. За словами експертів, число постачальників знизиться, отже, ціни будуть повзти вгору. «Ціни на оригінальні запчастини Toyota не просто виростуть, вони злетять», – повідомив власник одного з магазинів автозапчастин.
У цій ситуації продавці автозапчастин припускають, що запчастини Toyota будуть возити не тільки офіційні дилери, а й моряки. «У всіх приморців є знайомі, які ходять до Японії. І що ви думаєте, мені мої друзі не привезуть чотири стійки, як сувенір? Як привозять з Японії алкоголь і багато інших товарів, так і з автозапчастинами буде. Навіть якщо купувати запчастини безпосередньо у компанії Toyota Motor Corporation в Японії, це буде в два рази дешевше, ніж у місцевих дилерів », – поділилися своєю думкою ще в одній точці продажів.
Також зросте популярність контрактних запчастин. «Ми торгуємо запчастинами з авторазборок, а ввозити розпили, які за документами проходять автомобілями, а не наборами деталей, нам поки ніхто не забороняє. Купувати запчастини б / у завжди було дешевше, тільки зараз це стане більш відчутним сегментом », – повідомили в торговій компанії« Джип-розбір ». Крім того, як припускають експерти, під виглядом японських, багато хто почне продаватиме «китайський мотлох».
Значит автомобили тоета будут аутсайдером рейтинга продаж.
Кому нужна машина с “золотыми” деталями.