Нові логотипи Audi можуть натякати на майбутні суббренди.
Німецький автовиробник Audi зареєстрував у патентних відомствах США і Німеччини нові варіанти фірмового логотипу, повідомляє Autoconsulting.
Чотири кільця, що існують з часів концерну Auto Union AG, об’єднають в єдиний елемент або залишать пересічними тільки середні кільця.
На думку Quattroworld, нові логотипи можуть бути пов’язані з розширенням продуктової лінійки.
У найближчому майбутньому в Audi можуть з’явитися сімейства автономних і підключених до мережі моделей, на яких і будуть використовуватися нові емблеми.
Наприклад, логотип з пересічними центральними кільцями може символізувати пов’язані з протоколом V2V автомобілі.
Наближений до сучасного логотипу Audi у вигляді кілець з’явився на початку 1932 року, коли чотири компанії, Audi, Horch, DKW і Wanderer, об’єдналися в одну – Auto Union.