Ціни на паливо ростуть не по днях, а по годинах, але відбувається це не тільки в нас, хоча наша країна безумовно один з лідерів за цим показником. Автомобілі сегменту SUV ніколи не відрізнялися низькою витратою палива, але зараз автовиробники намагаються максимально скоротити споживання пального такими машинами.
Відразу відзначимо, що в даному рейтингу нами використовувалися паспортні дані по витраті, а не реальні, які в залежності від умов експлуатації можуть сильно відрізнятися від заявлених автовиробником.
П’ятий рядок по ненажерливості серед позашляховиків відкриває Toyota Land Cruiser 200. З 8-циліндровим агрегатом на 309 кінських сил “Крузак” їсть в місті по паспорту 18,2-літра на 100 км, а в змішаному циклі – 13,9-літра.
Четверте місце в цьому рейтингу заброньовано за американським Chevrolet Tahoe. Бензиновий 426-сильний агрегат «Тахо» споживає в міському режимі їзди 17,1-літр пального на “сотню”, а в змішаному режимі – 13,4-літра.
Трійку лідерів замикає японський Lexus LX570. Витрата цієї моделі з 8-циліндровим бензиновим агрегатом на 367 “сил” дорівнює 20,2 літрів пального на 100 км. Виїжджаючи з міста цей показник знижується до 14,4 літрів.
Друга позиція в даному ТОП дісталася Infiniti QX80 з 405-сильним двигуном. “Їсть” 22 літра при русі по місту на кожні 100 кілометрів шляху і 14,5-літра в змішаному режимі.
Лідером з ненажерливості в цьому виявився німецький Mercedes-Benz G65 AMG. Що іменується в народі «Геліком» позашляховик приводиться в рух за рахунок 630-сильного бензинового агрегату, а вага машини дорівнює більше 3 тонн. Для того, щоб такий автомобіль мав хорошу динаміку йому доводиться їсти в місті не менше 22,7 літра АІ-95, а в змішаному режимі всі 17 літрів.