Останніми місяцями автомобілів з іноземною реєстрацією на дорогах помітно поменшало. Це й логічно: протягом дії пільгового періоду розмитнення 140 тисяч «євроблях» були «легалізовані», отримавши українські номерні знаки офіційно.
Ще якусь частину їхні водії перестали експлуатувати, певна кількість була вивезена за кордон, але у будь-якому разі в Україні на «чужих» номерах досі залишається не менше 350 тисяч автомобілів. Так чому ж в дорожньому трафіку поменшало «литовців» та «поляків»?
Відродження «клонування»
Одна із можливих причин – на ринку з новою силою запрацювало дещо призабуте явище – «двійники». Це коли на нерозмитнений автомобіль виготовляються номерні знаки, із набором символів, як на аналогічній машині, що легально зареєстрована в Україні. Також може виготовлятися свідоцтво про реєстрацію, – спеціалізоване друкарське обладнання в руках шахраїв бувало, поліція вже фіксувала такі факти. «Вищий пілотаж» – це ще й «перебивка» номеру кузова. Щоб візуально геть все виглядало «як справжнє».
Нам наразі невідомо про вартість таких «послуг», однак є дані, що в одній із не найбільших і навіть не прикордонних областей від початку року поліція виявила 80 автомобілів- «двійників». І мова лише про задокументовані факти. Не виключено, що частина водіїв «євроблях» або свідомо приймає рішення про таку сумнівну «легалізацію», або ж стає жертвами зловмисників.
Щодо другої версії – слід знати, що оформлення купівлі автомобіля варто здійснювати виключно у сервісних центрах МВС після перевірки транспортного засобу фахівцями експертної служби. Щоб бува не стати власником авто з «перебитими» номерними табличками чи підробленим техпаспортом.
Джерело: AUTO.RIA.com