У 1998 році в меню мережі ресторанів швидкого харчування McDonald’s з’явився особливий сичуаньский соус. Він був випущений в підтримку мультфільму “Мулан”, а потім фігурував в одній із серій дуже популярного мультсеріалу “Рік і Морті”: за сюжетом, один з головних героїв мультфільму відправляється шукати цей соус. Одного сюжету виявилося досить, щоб цей соус став культовим і бажаним для величезної армії фанатів “Ріка і Морті”.
McDonald’s вирішив в якості разової акції повернути сичуаньский соус в меню: він продавався в американській мережі ресторанів буквально один день і викликав небувалий ажіотаж серед шанувальників. Соус, зрозуміло, швидко закінчився, і фанати мультсеріалу навіть влаштовували пікети, вимагаючи його повернути.
Ймовірно, небувалий інвестиційний потенціал в пакетику соусу вчасно побачила 23-річна американка Рейчел Мері. Їй вдалося купити цей соус, вона його зберегла і виклала фотографію в групі фанатів мультсеріалу в соціальній мережі Facebook.
Пропозиції не змусили себе чекати, і Рейчел в результаті закрила “угоду століття”: в обмін на соус вона отримала Volkswagen Golf Mk4 2000 року випуску, пише Business Insider.
Як пояснив виданню щасливий володар соусу (він же колишній власник цілком непоганого молодіжного хетчбека), йому дуже потрібен був цей соус, а з приводу машини він особливо не переживає: у нього є ще одна.
Фото з мережі.