Останнім часом, у багатьох автомобілів, виставлених на продаж, дуже часто реальний пробіг »скручений». Як же встановити його реальне значення? У цьому пості йтиметься про те як не попастися на вудку шахрая при покупці б / у автомобіля.
Більшість покупців, при виборі автомобіля, звертають свою увагу не на рік випуску, а на пробіг. Адже саме свідчення кілометражу на одометрі авто допоможуть визначити інтенсивність експлуатації. У зв’язку з цим, продавці хочуть зменшити показання пробігу свого авто, збільшивши тим самим його привабливість. А покупців, в першу чергу, цікавлять екземпляри з невеликими пробігами. При наявності механічних лічильників пробігу, часто скручують пробіг за допомогою дриля або іншого електродвигуна (прокрутивши шестерні в зворотньому напрямку). Нові, електронні одометри, не сильно змінили ситуацію – за допомогою нехитрих пристосувань можна виставити необхідні свідчення.
Існує думка, що за допомогою спеціальної дилерської апаратури, можна встановити, що на автомобілі була проведена ручна корекція кілометражу. Але це далеко не так. Виняток становлять тільки автомобілі преміум-класу, в яких істинний пробіг фіксується відразу декількома електронними блоками, про які багато хакерів навіть не знають.
Як же бути покупцям більш масових моделей?
Насамперед перегляньте сервісну книжку, порівнявши міжсервісний інтервал з датами проходження ТО, таким чином можна скласти картину по річному пробігу. Наприклад, якщо в сервісній книжці стоїть відмітка про проходження ТО-50000, а на одометрі виявляється 20000, то висновки робіть самі. Якщо ж сервісна книжка відсутня, то визначити кількість і час відвідування СТО, можна буде тільки в техцентрі, на якому проводилося обслуговування авто, і тільки за згодою власника.
Нерідко, сервісмени наклеюють під капот етикетки, з інформацією підтверджує заміну ременя ГРМ, масла і пробіг. Хоча існує велика ймовірність того, що продавці заздалегідь проведуть ліквідацію таких »підказок» …
При покупці автомобіля з пробігом до 100000 кілометрів, необхідно провести його огляд на підйомнику – НЕ »рідні» і нові запчастини помітно буде відразу. Малоймовірно, що у машини з пробігом 50000 км будуть замінені шарніри і важелі підвіски. Так само варто звернути увагу на гальмівні диски і барабани, дуже часто їх знос не збігається із заявленим пробігом.
Найбільше інформації про терміни служби окремих елементів, можна отримати у механіків дилерського сервісу, на якому проводять обслуговування обраної вами марки авто.