Під капот нової моделі Lada, став бензиновий движок потужністю 1.6 та 106 кінських сил. Движок знайомий по Vesta і XRay, де він має таку ж віддачу. На Largus він замінив старий французький 102-сильний агрегат.
Заміна мотора на російський аналог – частина стратегії “АвтоВАЗу” з поглибленням локалізації. Зменшення залежності від імпорту вузлів і агрегатів дозволить компанії вести більш гнучку цінову політику.
Трансмісія Largus залишилася колишньою. Правда, механічну коробку передач JR5 виробництва Renault довелося модернізувати заради економічності і акустичному комфорту. Зокрема, інженери змінили передавальні числа вищих передач – від третьої до п’ятої включно.
Зміна двигуна не позначилася на ціннику Lada Largus. Наприклад, фургон з новим агрегатом як і раніше коштує від 10 000 $, а пасажирський універсал – від 11 000 $. Ну, а базові модифікації моделі оснащуються бензиновим 1.6 потужністю 87 сил, який два роки тому прийшов на зміну французькому агрегату з подібним обсягом і віддачею 84 “конячки”.
Фото з мережі.