Сьогодні ми з вами поговоримо про днище автомобіля, а саме: «Про обробку і захист днища автомобіля«. Ну, що ж почнемо.
Жоден автомобіль не може служити вічно. З цим фактом знайомі всі автолюбителі, які мають автотранспорт. Але в рамках цього правила існує можливість якісного продовження життя конструктивних механізмів автомобіля, заміна яких часто має високу вартість.
Трохи про обробку і захист днища автомобіля
Самим звичайним свідченням того, що машина починає виходити з ладу вважається появою ділянок, що містять сліди корозії, іржі або гниття. Нерідко бувають випадки, коли руйнуються самі укріплені частини кузова машини і руйнуванню піддається ходова частина автомобіля і її рухова система. Щоб продовжити життя вашій машині, вам слід бути уважнішими до нижньої частини кузова, тобто до днища. Для того щоб довше зберегти первозданний вигляд кузова, необхідно періодично його обробляти. Якщо ми дійсно розуміємо необхідність такого кроку попередження іржі, то встає досить розумне питання: «Як і чим найкраще проводити обробку найбільш схильних до корозії частин кузова?»
Перед тим, як ми станемо відповідати на поставлене запитання, хотілося б краще зрозуміти причини виникнення іржі і корозії. Слід зазначити, що рано чи пізно така проблема з’являється у кожної машини, і зовсім неважливо до якої марки або бренду вона відноситься. Давайте відзначимо основні причини виникнення ефекту корозії:
Подряпини, вм’ятини та інші види дефектів кузова, які були придбані в процесі експлуатації;
Хімічні речовини і реагенти, які використовуються в якості зброї проти ожеледиці на дорогах в зимову пору року;
Наявні речовини і хімічні сполуки, які є шкідливими, які з певних причин стали частиною нашої атмосфери і навколишнього середовища;
Занадто складні архітектури кузовів автомобілів;
Допущені промахи, які відбувалися під час проектування конструкції;
Деякі автолюбителі нехтують вчиненням процесу догляду за своїм автотранспортом;
Тепер, коли ми знаємо найпоширеніші причини появи корозії, ми розберемося в тому, які на сьогоднішній день існують методики попередження проблеми появи іржі:
Активний захист. До цього переліку зазвичай входять ті засоби, які при нанесенні на поверхню того ж днища формують плівку. Така плівка грає роль щита, який перешкоджає формуванню корозії;
Пасивний захист. У число таких засобів увійдуть всі речовини, що мають в своєму складі каучук або смолу. Такі речовини відіграють роль нейтралізатора. При нанесенні такого засобу на кузов, він немов ізолюється від всіх реагентів і інших елементів, що сприяють виникненню іржі і гниття;
Перетворююча захист. Такі засоби застосовуються тільки в тому випадку, якщо на кузові автомобіля вже були помічені перші сліди іржі. При нанесенні таких речовин починається процес перетворення структури іржі. Додатково до цього, кузов автомобіля набуває додаткову стійкість до впливу реагентів, солей і води;
Розуміючи класифікацію всіх засобів захисту кузова машин, ми зможемо підібрати для себе найкращий засіб, і більш підходяще до конкретного випадку. Варто відзначити, що під час вибору слід звертати окрему увагу на склад і опис даного сресдтва. Адже всі речовини мають різну ступінь ефективності, при цьому одні з них можуть бути небезпечні для здоров’я людини, а інші ні. Деякі речовини можуть окремо нашкодити тим видом лакофарбових матеріалів, які були нанесені на кузов вашої машини. Найкраще вивчити це питання попередньо, а після цього окремо проконсультуватися з продавцем – фахівцем.
Тепер прийшла пора ознайомитися і самим процесом антикорозійної обробки кузова вашого автомобіля:
Дуже важливим моментом в процесі обробки буде якісна промивка днища. Для цього вам знадобиться спеціальний пристрій, здатний підняти вашу машину вгору на достатню висоту. Після цього, подаємо гарячу воду рівномірним потоком на днище машини. Рекомендований тиск, сформований для подачі води не повинно бути менше 60 атмосфер. При цьому не бажано, якщо воно буде перевищувати 100 атмосфер;
Далі якісно просушуємо днище. Дозволяється використовувати для просушування гаряче повітря, температура якого не повинна бути вище 80 градусів за Цельсієм. Зазвичай процес просушування займає від 15 до 30 хвилин;
Знімаємо всі колесам і виробляємо огляд днища на наявність дефектів;
Далі починаємо виробляти безпосередньо обробку всіх частин днища автомобіля. Речовина, що використовується для обробки, має подаватися під тиск. Тиск, що застосовується при обробці, не повинно перевищувати 8 атмосфер. При цьому не рекомендується робити його менше, ніж 6 атмосфер. Товщина шару, що наноситься речовини повинна бути від 40 до 60 мкм;
Отже, ми розібрали загальний процес антикорозійної обробки днища машини. Хотілося б ще додати, що безповітряну обробку колісних арок і днища допускається в разі, якщо товщина шару, що наноситься речовини буде від 250 до 300 мкм. Після того, як процес обробки був завершений, необхідно залишити транспорт в спокої приблизно на 24 години. За цей час нанесена речовина повністю схопиться з покриттям днища. В іншому випадку ви просто даремно витратите час і кошти.
На завершення хотілося б розповісти про проведені заходи захисту днища від механічного типу пошкоджень. Так як наші дороги досить далекі від досконалості, то не буде зайвим взяти і подібні заходи щодо захисту поверхні нижньої частини кузова. Такий захист виглядає, як панель, що встановлюється на поверхню днища. Такий тип захисту відноситься до антигравійного засобів захисту.
Але такий вид захисту підійде далеко не для кожного транспортного засобу. Однією з причин для цього стає якісне зменшення робочого кліренсу автомобіля. В такому випадку ви самі повинні зробити оцінку і прийняти відповідальність за установку антигравійного захисту або відмова від останнього. Слід уточнити, що при установці такого захисту експлуатаційний термін підвищується.