Причини, за якими концерн BMW пішов на технологічне співробітництво з “Тойотою” – суто економічні. Це підтвердив виданню Car Advice керівник австралійського підрозділу BMW Марк Вернер. За його словами, з огляду на, що скорочуються обсяги продажів в цьому вузькому сегменті ринку, спільна робота помітно полегшує виконання поставлених завдань.
Однак BMW Z4 і майбутню Toyota Supra можна буде вважати повними близнюками: як заявив Вернер, баварський родстер вийде “абсолютно унікальним”. Насамперед мається на увазі зовнішній вигляд спорткара, цілком прозорим натяком на який можна вважати нещодавній однойменний концепт – керівництво BMW вже підтвердило, що екстер’єр прототипу дуже близький до того, як буде виглядати серійний варіант.
Однак, баварці обіцяють наділити родстер і унікальними, властивими виключно спорткарів BMW їздовими звичками, і особливим фірмовим характером. Найімовірніше, цю заяву можна вважати підтвердженням намірів інженерів BMW забезпечити підвісці родстера особливі настройки.
За попередніми даними, серійний BMW Z4 з’явиться в наступному році. Його моторна гамма буде складатися з бензинових моторів потужністю від 180 к.с. до 320 к.с., які зможе розвивати рядна трилітрова “шістка” на версії M40i. Від намірів випустити “гарячу” BMW Z4 M баварці вже відмовилися.