Фотошпигунам вдалося заглянути в салон тестового прототипу і зробити знімок приладової панелі нового 911. Судячи з усього, спорткар збереже традиційний аналоговий тахометр в центрі щитка, який вважається одним з спадкових ознак “дев’ятсот на одинадцяту”, однак інші прилади інженери Porsche “переведуть на цифру”.
Поліція Німеччини заарештувала одного з великих інженерів Volkswagen.
Повністю цифровий приладової панелі в дусі Virtual Cockpit компанії Audi новинка не отримає – в Porsche вирішили зберегти, нехай і частково, консервативний дизайн приладової панелі. Не варто очікувати і революцій по частині платформи: нове покоління буде побудовано на доопрацьованій “візку” нинішнього 911. Однак, серйозні зміни можуть відбутися в моторній гамі спорткара.
Передбачається, що саме наступне покоління 911 стане першим в історії спорткара гібридом. На цю думку експертів наводить трохи ширший, ніж зазвичай, кузов тестового прототипу – одним з пояснень може служити необхідність розміщення електромотора. Раніше на можливість гібридизації 911 натякали і провідні інженери Porsche, називаючи цей захід цілком логічним кроком в умовах нинішньої боротьби за стан атмосфери. Не виключено, що при розробці гібридної силової установки для 911 будуть використані ті ж технології, що і у випадку з гібридами Cayenne та Panamera.