Цікаво, що ABT приписує збільшення потужності Golf R виключно однієї лише процедурі перенастроювання двигуна: ніяких інтеркулерів, нових систем вихлопу або чогось в цьому дусі. Тюнінг-компанія додає спеціальний модуль ABT Engine Control і доводить віддачу стандартного чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом з 310 до 400 кінських сил. Привід був повним і залишився таким же.
Можна було б зупинитися тільки на підвищенні потужності, але ABT також пропонує додаткове оновлення в плані підвіски, ставлячи нові стабілізатори поперечної стійкості і пружини, які забезпечують зменшення кліренсу на 20 мм спереду і 25 мм ззаду.
Якщо цього мало, то легко виявляється доступний регульований по висоті варіант підвіски, і в даному випадку хетч «прилипне» до дороги на всі 45 мм. З шестипоршневими супортами все стає ще більш зрозуміло – хетчбек просто проситься на трек!
Візуально ABT готовий перетворити німецький «Гольф» комплектом коліс від DR або ER-C. Максимальний розмір – 20 дюймів. Бічні “спідниці” з дифузором в задній частині додають тонкий натяк агресії до стилю Golf R.
Фото з мережі.