Після презентації останньої спецверсії Limited Edition для попереднього покоління G-Klasse W463, штутгартські інженери кинули всі сили на підготовку до січневого дебюту позашляховика в абсолютно новому кузові. Поки ж у всесвітній Мережі “спливли” ключові подробиці про наступну реінкарнацію легендарної моделі.
По-перше, на щастя всіх шанувальників “Геліка”, нова версія збереже ортодоксальну раму сходового типу. Звичайно, в порівнянні з нинішнім автомобілем це буде справжній технологічний прорив, адже в конструкції кузова G-Klasse 2019 розробники широко застосовували алюміній, який забезпечить новий рівень безпеки, комфорт і, звичайно, меншу споряджену масу.
По-друге, щоб залишатися одним з найбільш прохідних позашляховиків, G-Klasse в новому кузові продовжить оснащуватися роздавальною коробкою із заниженою передачею і трьома блокуємими вручну диференціалами. По-третє ж, незважаючи на делікатну обрізку кутів, кузов позашляховика буде як і раніше мати коефіцієнт опору повітрю cx 0.54 – ідентично поколінню.
Проте, не можна сказати, що інженери і дизайнери працювали над кузовом G-Klasse 2019 даремно, адже коефіцієнт cx вдалося зберегти при збільшенні габаритів! Таким чином, пасажирам на задніх сидіннях додадуть таке необхідне місце в області колін і плечей, підросте і багажник, роблячи позашляховик практичніше. Більш того, кути в’їзду, з’їзду і рампи були навіть кілька поліпшені.
По-четверте, під капотом нового позашляховика буде працювати 4.0-літровий бензиновий агрегат V8 в різних версіях форсування, а також 2.9-літровий дизель з рядним розташуванням 6 циліндрів. Обидва мотори нададуть в розпорядження власника достатній рівень тяги, а позицію флагмана для модифікації G63 займе 4.0 V8 на 602 к.с. і 850 Нм. Крім того, в планах поява 3.0-літрового бензинового двигуна з інтегрованим стартер-генератором, який забезпечить функцію “полегшеного гібрида” шляхом рекуперації енергії гальмування.
Ну і, нарешті, стали відомі деталі нововведень в системі рульового управління. Древній рульовий механізм з кульковою гайкою від W463 піде в небуття, поступившись місцем електро-механічному блоку, спарені з набором шестерень. Укупі з удосконаленою підвіскою передньої осі такий механізм забезпечить точність рульового управління і таке необхідне зменшення радіусу розвороту нового G-Klasse.
Фото з мережі.