Volkswagen підтвердив випуск абсолютно нового кросовера

Німецький автогігант Volkswagen офіційно анонсував новий компактний кросовер для Південної Америки, дебют якого відбудеться в кінці поточного десятиліття. Крім цього, компанія Volkswagen готує «найбільший модельний наступ в історії бренду».

Як розповіли представники німецької марки, «важливою частиною найбільшого випуску Volkswagen на південноамериканський ринок також стане семимісний варіант моделі Tiguan, яка надійде в продаж в Бразилію на початку 2018 року».

У прес-релізі німецького бренду сказано, що в рамках нового стратегічного плану Volkswagen спробує повністю перебудувати свій бізнес на ринку Південної Америки, делегуючи обов’язки на місця. Відомо, що з 2020 року завод Volkswagen в Пачеччо (Аргентина) почне випуск абсолютно нової моделі кросовера для Південної Америки. Для цих цілей в підприємство буде інвестовано понад 653 мільйонів доларів.

В основі нового кросовера Volkswagen для Південної Америки буде лежати модифікована версія платформи MQB. У компанії цей автомобіль позиціонують для сегмента доступних моделей на американському континенті. Компактний крос стане однією з 20 майбутніх новинок Volkswagen для цього ринку, які також повинні представити до кінця поточного десятиліття.

За попередніми даними, як і передбачалося раніше, новинка виявиться перелицьованою версією недавно представленої моделі Skoda Karoq. Орієнтовно, автомобіль буде називатися Volkswagen Tharu. Очікується, що машину запропонують з двигунами 1.4 TSI і 1.5 TSI.

В офіційному прес-релізі генеральний директор компанії Volkswagen South America, пан Ді Сі, коментує:

«Компанія Volkswagen вірить в великий потенціал південноамериканського континенту. Інвестиції створять оптимальні умови для ефективного виробництва нашого нового SUV, побудованого в Аргентині для ринків Південної Америки ».

Також представники німецького автогіганта відзначають, що в рамках нового стратегічного плану розвитку Volkswagen Transform 2025+ закладаються основи зростання бренду на міжнародних ринках. Південна Америка відіграє важливу роль в цій стратегії. Ключовими елементами стратегії зростання є найбільше модельне наступ в історії бренду і систематична регіоналізація бізнесу.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.