На вулиці все холодніше. А що може бути гірше, ніж перші хвилини в промерзлому наскрізь за ніч автомобілі? Сьогодні розповімо про те, як максимально швидко прогріти холодний салон.
Виставляємо потоки правильно
Якщо у вас сучасний автомобіль з турбомотором, то, можливо, у вас стоїть обігрівач салону. В цьому випадку проблем немає. Але в абсолютній більшості машин такого обігрівача немає. При цьому турбовані мотори взагалі прогріваються вкрай повільно, так що для них правильний алгоритм прогріву салону важливий подвійно.
Отже, типова помилка при прогріванні салону полягає в тому, що водії включають всі крутілки на максимум, перемикають потоки повітря на лобове скло і включають рециркуляцію. При цьому багато хто помилково думають, що включиться якийсь обігрівач, пічка і салон наповниться теплом. Насправді ні. Щоб максимально швидко прогріти салон, діяти потрібно з точністю навпаки, а точніше так, як діє автоматичний клімат-контроль.
Відключаємо вентилятор і даємо двигуну попрацювати, щоб швидше прогрітися. Не варто включати вентилятор на максимум, як тільки, стрілка кивнулася з мертвої точки – так ви тільки знову охолодите мотор, а тепле повітря так і не піде в салон. Правильніше за все дочекатися моменту, коли двигун уже відчутно прогріється, нехай не до робочих 90-110 градусів, а хоча б до 60-70 градусів і тільки тоді поступово збільшувати швидкість обдування.
Якщо потрібно, щоб розтануло лобове скло, направляємо потоки повітря на скло, а потім відкриваємо хід потоку і в ноги. Температуру необов’язково виставляти максимальну, інакше лобове скло може тріснути через перепад температур всередині і зовні машини.
Фото з мережі.