Які наслідки дизельного скандала?

Число проданих у ФРН легкових автомобілів в 2017 році збільшилася в порівнянні з 2016 роком, але частка машин з дизельними двигунами помітно скоротилася. Така статистика, яка була опублікована 4 січня Федеральним автотранспортним відомством.

Всього в минулому році було зареєстровано 3,4 млн нових транспортних засобів, що на 2,7% більше, ніж в позаминулому році. При цьому популярність дизельних машин на тлі скандалу в галузі скоротилася з 46% до 39% – це найнижчий показник з 2009 року. Бензину довіряють все більше – статистика зросла з 52% до 58%. Крім того, по вулицях у ФРН їздять 25 тис. електромобілів, 84,6 тис. нових транспортних засобів з гібридним двигуном, а також лише близько 8 тис. куплених в 2017 році машин на газовому паливі.

Минулі роки ознаменувалися кількома гучними скандалами навколо дизельних авто. Спочатку в центрі дизельного скандалу опинився Volkswagen. У 2015 році з’ясувалося, що автомобілі концерну були оснащені програмним забезпеченням, яке дозволяло занижувати показники вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах. Завдяки такій системі все виглядало так, що автомобілі повністю відповідали прийнятим нормам. Насправді ж вони перевищували, в інших випадках, встановлений граничний рівень забруднення повітря в 30-40 разів.

У липні 2017 року журнал Der Spiegel повідомив, що п’ять автовиробників – Volkswagen, Audi, Porsche, BMW і Daimler – з 90-х років минулого століття узгоджували свої дії з виробництва, вартості, постачальникам деталей для автомобілів і навіть по установці механізмів для очищення вихлопних газів в дизельних машинах.

На хвилі цього скандалу представники німецького автопрому вирішили переробити двигуни 5 млн машин, оновити на них програмне забезпечення. На початку серпня минулого року було проведено так званий дизельний саміт – не його в Берлін з’їхалися голови німецьких автоконцернів і разом з представниками уряду почали шукати вихід з кризи, що склалася.

На даному етапі було вирішено виплачувати покупцям премію при обміні старого дизельного автомобіля на новий з подібним типом двигуна. Наприклад, Volkswagen буде субсидувати частку до € 10 тис., Audi – до € 3 тис. У системі субсидій буде брати участь також німецька держава. Мета – поступово відмовитися від дизельних двигунів застарілих екологічних стандартів.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.