Новий Land Rover Defender викотився на тести

Нарешті з’явилися перші реальні докази того, що проект нового покоління Land Rover Defender не відкладеться в довгу шухляду, а є наступним великим кроком в розвитку англійської компанії, яка за підсумками 2017 року заявила про рекордний обсяг продажів за всю свою історію (зростання 2% в порівнянні з 2016 роком до 442 508 автомобілів).

Сьогоднішні матеріали від фотошпигунів демонструють нам досить дивний прототип на базі Range Rover, який, насправді, є “мулом” 3-дверного Defender наступної генерації. З цих знімків можна взяти не так багато інформації, однак очевидно, що позашляховик отримає задню підвіску і важелі з довгими ходами на передній осі. До речі, якщо придивитися, то у прототипу залишилися половинки задніх дверей, але в підсумковій серійній версії їх вже не буде.

Третій “стовп” в ієрархії Land Rover, а саме Defender, в майбутньому дасть життя цілому сімейству моделей, але першою з них стане флагманський позашляховик на просунутій платформі Range Rover з несучим кузовом. Так, від рами дефендер довелося відмовитися, та й з точки зору стилю новинка далеко відсторониться від брутального незграбного попередника з його класичною позашляховою харизмою – ретро дизайн поступиться місцем сучасним, більш елегантним рисам, що сподобається далеко не всім ортодоксальним прихильникам марки.

Новий Defender за прикладом Jeep Wrangler випустять в декількох типах кузова – 3-дверному і 5-дверному (різна довжина колісної бази), з м’яким і жорстким дахом. Природно, інженери встановлять на автомобіль весь спектр найсучасніших фірмових систем для підкорення бездоріжжя, але однією з основних задач моделі, все ж, стане залучення уваги не тільки ентузіастів-підкорювачів пустель і прерій, скільки автомобілістів-обивателів, які лише зрідка будуть влаштовувати якусь ніяку перевірку своєму Defender, а 99% часу використовувати його в якості щоденного комфорт-мобіля.

Що ж стосується лінійки силових агрегатів для нового Defender, тут все не так однозначно. Першими кандидатами на підкапотний простір моделі, звичайно, стануть турбовані “четвірки” сімейства Ingenium, але також ходять чутки про появу чисто-електричної модифікації як мінімум з одним електромотором.

У другій половині 2018 року ми святкуватимемо 70-річний ювілей марки Land Rover, а значить, компанія цілком може приурочити дебют Defender до цієї знаменної події. Продажі моделі стартують на початку 2019 року по всьому світу.

Фото з мережі.

Знайшли помилку? Тоді виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.