Дослідники з Міжнародного валютного фонду і Джорджтаунського університету заявили, що більше 90 відсотків від всіх машин в США, Канаді, Європі та інших розвинутих країнах до 2040 року складуть електромобілі. Про це повідомляє National Geographic.
Видання зазначає, що прогнози деяких експертів ще більш оптимістичні. Так, в незалежному аналітичному центрі RethinkX заявили, що більшість машин в США будуть електричними до 2030 року, всього через 13 років.
National Geographic нагадує, що попереднє замовлення на презентовану в березні 2016 року Tesla Model 3 зробили більше 400 тисяч чоловік. Тепер майже кожен автовиробник має намір випускати електромобілі: Volvo – до 2019 року, Jaguar Land Rover піде цей приклад в 2020 році, а Volkswagen пообіцяв стати світовим лідером в області електромобілів до 2025 року.
До компаній приєднуються і світові уряди. Норвегія заборонить продаж автомобілів і мікроавтобусів, які працюють на викопному паливі, до 2025 року. Уряду Великобританії, Нідерландів і Франції обіцяють зробити те ж саме до 2040 року. Міністр енергетики Індії Піюш Гойя говорив, що в 2030 році в країні будуть продаватися тільки електромобілі, тому що вони чистіші, тихіше, більш довговічні і коштуватимуть менше.
За даними Men’s Health, в 2018 році американська компанія Terrafugia презентує діючу модель літаючого автомобіля TF-X. Злітати, пересуватися в повітрі і сідати машина буде на автопілоті, а людині буде потрібно тільки ввести в комп’ютер місце призначення.
У Audi заявили, що до 2019 року машини навчаться без помилок розпізнавати пішоходів, дорожні знаки та світлофори. У тому ж році Ford планує випустити автомобілі з автопілотом і системою LiDAR, яка визначає положення машини з точністю до сантиметра навіть тоді, коли звичайні камери не приносять користі.
У 2021 року світ повинен побачити безпілотний електромобіль BMW iNext з безліччю датчиків і камер. «Мізки» для новинки зробить концерн Intel.
Automotive News пише, що до 2030 року новим кордоном цифрової реклами можуть стати лобове скло машин. Автовиробники, технологічні компанії і виробники стекол об’єднаються, щоб зробити лобове скло дисплеєм, який може показувати рекламу, напрямок і інформацію про транспортний засіб.
Стенфордський економіст Тоні Себа заявив, що електромобілі в будь-якому випадку стануть набагато дешевше, ніж сьогодні, через падіння вартості батареї і завдяки тому, що їх легше виготовляти і обслуговувати – всього 20 рухомих частин проти двох тисяч в бензинових або дизельних автомобілях.
Фото з мережі.